Beste, ik gaf opdracht aan Ajusto om mijn carport te herstellen. Ingevolge hebben ze een onderaannemer Renovraztim SRL BE0744936937 aangesteld om de carport te herstellen. Deze zomer bleek al dat de renovatiewerken niet voldeden. Hiervoor heb ik een eerste klacht via testaankoop gestuurd. Hierop is de carport voor een tweede keer hersteld. Maar op 15/09 heb ik de firma Renovraztim laten kennen dat de lekken nog steeds aanwezig waren. Op 29/10 is deze laatste teruggekeerd om de lekken te dichten. Toen ze weg waren is het terug beginnen regenen met opnieuw lekken als gevolg. Ik heb dit dezelfde dag 29/10 laten weten en op 5/11 heb ik nogmaals gevraagd wanneer hij de lekken kwam dichten. Omdat het antwoord uit bleef heb ik me terug gericht aan Ajusto. Op 25/11 kreeg van hen een mail met het bericht: Excuses voor het ongemak, ik ga er vandaag mee aan de slag om een oplossing te vinden voor u. Ondertekent door Rida Denna van Customer Care bij de firma Ajusto. Hierop heb ik hen laten weten dat er tussen 21/12 en 31/12/2020 telkens iemand thuis was om de herstellingen door te kunnen voeren. Maar tot op heden zonder resultaat. Op zondag 20/12/2020 heb ik haar uiteindelijk gemaild dat ik het jammer vind dat er geen gevolg wordt gegeven aan mijn klacht.