Terug

Lekkage onder de spoelbak - Nieuwe keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: IXINA BELGIUM

10/04/2023

Beste Ik heb een nieuwe keuken besteld bij Ixina te Oostende. De keuken is geplaatst in december 2022. Sinds dat de nieuwe keuken er staat van december zitten wij met een lekkage onder de spoelbak. Ixina is langsgeweest en zij zeggen dat er geen lekkage is en willen het niet meer nakijken en hebben deze zaak afgesloten. Wij zijn als sinds december met een potje onder de spoelbak. Elke keer als we naar het potje kijken, is het potje nat doordat er elke keer druppels naar beneden vallen. Wij hebben zelfs schade onder de spoelbak door de lekkage. De schade is ook niet hersteld geweest. Ik heb heel veel mails gestuurd naar hen voor aan te tonen van de lekkage, maar zij willen er niet meer naar kijken.

Berichten (4)

IXINA BELGIUM

Naar: A. H.

12/04/2023

GeachteHeer Hasani,Hierbijbevestigenwij de goedeontvangst van uw email van maandag jongstleden,waarvooronze dank.Omuw dossier tekunnenvervolledigen,zou u ons de volgendeinformatieskunnendoorsturen -Uwpersoonlijkegegevens (adresentelefoonnummer),- leesbare en volledige kopieën van uw bestelbon en uw factuur.Zodrawijdezegegevensontvangen,kunnenwijuwaanvraagbehandelen.In afwachting van uw antwoord, wensen wij u een aangename dag toe,Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,BrunoService ClientèleKlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.bes:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------t-aankoop.beReçu Mon Apr 10 2023 09:31::12 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Lekkage onder de spoelbak - Nieuwe keuken - (CPTBE01767640-09)

A. H.

Naar: IXINA BELGIUM

13/04/2023

BestePersoonlijke gegevens:- Albert Hasani- Adres: Stuiverstraat 302, 8400 OostendeIn bijlage vindt u de gevraagde documenten.Met vriendelijke groetenAlbert Hasani

IXINA BELGIUM

Naar: A. H.

13/04/2023

Geachte Heer Hasani,Hierbij bevestigen we de goede ontvangst van uw e-mail vandaag, waarvoor onze dank.Uw aanvraag heeft als referentie: CAS-09196-W1W5F4.De Klantendienst van uw ixina-Oostende stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk van dienst te zijn.We danken u alvast voor uw geduld.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,BrunoService ClientèleKlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.bes:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------t-aankoop.beReçu Thu Apr 13 2023 12:22::01 GMT+0200 (heure d’été d’Europe centrale)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Lekkage onder de spoelbak - Nieuwe keuken - (CPTBE01767640-09)

A. H.

Naar: IXINA BELGIUM

08/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform