Beste ik bestelde een opblaasjaccuzzi bij decathlon. Allemaal goed en wel tot na 3 keer gebruik, we opmerkten dat deze langzaam maar zeker leegliep. Op een bepaald punt hebben we dan gecheckt op een lek, maar we vinden nergens een gat. Opnieuw gevuld en ook nog eens helemaal gedemonteerd (je weet maar nooit) en poef weer op 2 dagen tijd stond er nog 10cm water in.Meteen contact opgenomen met decathlon en kreeg enkel het antwoord stuur ons een foto van het lek. Meerdere malen teruggestuurd dat we het niet vinden en dat ze altijd iemand mogen sturen of een retour doen om het te bekijken. Telkens hetzelfde antwoord. Nu zijn we bijna 3 weken verder en nog geen oplossing/ rustgevende jaccuzzi. Wel al 2 keer meer dan 700 liter water erdoor en een paar liters extra om telkens maar dat gat te zoeken.Nu jreeg ik als laatste een mail die helamaal niet meer zo aardig was. Wij zijnd e schuldige en wij moeten dat gat maar zien te vinden want anders doen ze er niets aan. Ik be echt teleurgesteld in hun en wij die dachten, kom we geven ineens genoeg geld uit aan een fantsoenlijke jaccuzzi en dan krojg je dit. 1200€ in rook opgegaan en een fixe waterfactuur die ons nog te wachten staat.