Geachte mevrouw Cusumano,Hartelijk dank voor uw melding van 1-jan-2020.Aangezien er geen emailadres of telefoonnummer vermeld stond in de klacht, kunnen we de klant niet rechtstreeks contacteren. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze email naar haar door te sturen?Indien de klant niet tevreden is over een bij ons aangekocht artikel kan zij/hij dit binnen 3 maanden na aankoop, in de originele verpakking met kassaticket, terugbrengen naar een van onze filialen.De klant mag dus met de lege doos en het kassaticket teruggaan naar een Lidl winkel naar keuze(indien beschikbaar zullen ze het graag omruilen en anders zullen ze de klant terugbetalen)Wij vertrouwen erop haar hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en hopen haar binnenkort weer als tevreden klant te mogen begroeten in één van onze filialen.Wij wensen u en uw familie smakelijke feesten toe en een voorspoedig 2020!Met vriendelijke groeten,DaniellaLidl Klantendienstwww.lidl.be I www.lidl.lulidl-service@lidl.beMaak kans op een Lidl waardebon van Eur 20! Surf naar lidl.be en hou je kassaticket zeker bij de hand.: Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.