Terug

Lege dozen zonder goederen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Cool blue

29/01/2020

Ik bestelde op 19/01/20 een Azuri houder voor in de luchtrooster van mijn auto. Groot was mijn verbazing toen ik een intacte maar helaas volledig lege doos geleverd kreeg. Onmiddellijk nam ik contact op met de mensen van Coolblue die me heel vriendelijk te woord stonden en beloofden een nieuw pakket op te sturen van het bestelde en ook reeds betaald goed. Opnieuw kreeg ik een lege doos geleverd. Ik voelde bij ontvangst al dat de doos leeg was, dus nam ik een video op om aan te tonen dat mijn klacht terecht was en ik niets verzon. Opnieuw nam ik contact op met de klantendienst en grappend zeiden ze dat het deze keer wel in orde zou komen. Drie maal is scheepsrecht klonk het aan de Tilburgse telefoon. Vandaag kreeg ik dan voor de derde keer op rij een volledig lege doos geleverd. Coolblue is blijkbaar specialist in het verkopen en verpakken van lucht, al dan niet gebakken. Dergelijke ervaringen zijn koren op de molen van alle milieuactivisten want lucht transporteren betekent een impact op het milieu. Evenmin is het reclame voor de e-commerce en zou het me terug aanzetten om gewoon naar de klassieke retailwinkel te gaan. Het is niet mijn bedoeling om Coolblue in slecht daglicht te stellen, maar dergelijke ervaringen zijn beneden alle peil. Nochtans gaat dit bedrijf er prat op om de klantenbeleving centraal te stellen en een bovengemiddelde service te leveren. Benieuwd hoe ze hierop reageren.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: B. V.

03/02/2020

Beste meneer Verhaeghe,Bedankt voor je terugkoppeling.Het spijt me te vernemen dat de bezorging van je pakket niet gelopen is zoals je van ons mag verwachten. Jammer genoeg kan ik op de meegegeven gegevens geen bestelling in ons systeem vinden. Kun je ons je bestel of factuurnummer doorgeven in een reactie op dit bericht?Alvast bedankt voor je medewerking en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On January 29, 2020, 8:31 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform