Terug

Leen Bakker leveringsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: LEEN BAKKER BELGIE

30/06/2023

Betreft order CO7060092010 en CO7003010345 op naam van Gooskens Begin Maart 2023 heb ik een bestelling geplaatst voor een buffetkast, barmeubel, tv meubel en grote eettafel met 6 stoelen. Op 25 April werd bestelling zoals afgesproken geleverd en ook betaald maar bleek achteraf dat een onderstel van een stoel ontbrak. Heb hiervan melding gedaan bij de LB winkel in Zaventem en daar werd het onderstel weer besteld (ordernummer CO7003010345) levering was gepland voor 2 maanden later op 21 Juni. Kort voor 21 juni werd er gemeld dat er vertraging zou zijn. Na een paar dagen wachten heb ik de klantendienst gebeld en werd er mij een track en trace link van Post.NL gestuurd met de melding dat ik het bezorgmoment moest in in het oog houden. Aangezien het bezorgmoment van 24 Juni op dat moment al voorbij was heb ik op 27 Juni nogmaals de klantendienst gebeld om navraag te doen. Het onderstel bleek niet ingescand en men kon niet zeggen waar het zich bevond. Er werd mij gezegd dat ze het bij Post.NL zouden navragen en me na 2 dagen zouden terugbellen. Aangezien ik op 29 Juni om 16u30 nog steeds niemand had gebeld heb ik zelf weer de klantendienst gebeld om te vragen of er al nieuws van PostNL was en bleek dat het onderstel nog steeds zoek was. Op mijn vraag of het onderstel misschien in een nabijgelegen winkel voorradig was heeft de klantendienst verschillende winkels gebeld maar ondanks het feit dat er in Zaventem en Korbeek-Lo een showmodel stond wilde men mij geen onderstel geven en is het weer besteld met levering op 3 Augustus dus nog eens meer dan een maand later. Conclusie is dat Leen Bakker er niet in slaagt om een probleem intern op te lossen ten voordele van de klant. Tot hiertoe heb ik me altijd geduldig en constructief opgesteld maar mijn geduld is op en ik zou het bedoelde onderstel zo vlug mogelijk geleverd willen zien. Graag uw spoedige reactie. Mvg, John Gooskens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform