Terug

Leeggoed niet aanvaard in Carrefour Express

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Carrefour Belgium

11/12/2018

Afgelopen zaterdag (8/12/2018) ging ik naar de Carrefour Express in de Weldadigheidsstraat te Leuven. Ik wou er mijn leeggoed afzetten en inkopen doen. Ik ga regelmatig naar diezelfde Carrefour voor mijn leeggoed. Om die reden weet ik dat er een lege bierbak aan de kassa staat waar je het mag inzetten. Daarna doe je normaal je inkopen en rekenen ze het af. Toen ik binnenkwam en mijn leeggoed daarin aan het zetten was kwam er een boze werkneemster naar mij die zei dat er die dag geen plek was voor leeggoed dus dat ik het mee terug moest nemen. Ik wist niet wat doen omdat ze zo kwaad was dus deed mijn inkopen en ging die betalen aan de kassa. Dezelfde verkoopster (en de enige die ik zag in de winkel) rekende af. Ik vroeg welke dag voor hun rustiger was zodat ik kon terugkomen om het leeggoed dan af te zetten. Toen werd ze opnieuw kwaad en vroeg welke werknemer mij had verteld dat ik die zaterdag mocht langskomen. Ik herhaalde mijn vraag opnieuw en zei dat ik wou terugkomen op een dag die haar schikte. Daarop kreeg ik het antwoord dat ik nooit meer moest terugkomen met mijn leeggoed want dat zij daar geen tijd of plaats voor hebben. Ik moest dat maar gaan brengen naar een Carrefour met een automatisch systeem voor de verwerking van leeggoed. Ik was verbaasd en toen ik buitenging riep ze me nog na dat ik 'vriendelijk bedankt was'. Dat was onaangenaam aangezien ik beleefd gebleven was en inkopen gedaan had. De andere klanten staarden naar mij. Ik weet niet wat ik nu moet doen want ik ga altijd naar daar met leeggoed en volgens mij zijn ze verplicht om het aan te nemen als ze er flesjes met statiegeld verkopen. Bovendien is het niet goed voor het milieu om dan maar alles naar de glasbak te doen.

Berichten (1)

Carrefour Belgium

Naar: A. C.

17/12/2018

- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel Grillet, 17 dec. 17:44 CETMevrouw Robert,Wij hebben uw klacht in verband met de terugname van leeggoed in uw Expresswinkel - Weldadigheidstraat - Leuven goed ontvangen en hebben die onmiddellijk gedeeld met de regionale verantwoordelijke die dit zal opnemen met de winkel.Steeds tot uw dienstIsabelKlantendienstCarrefour Belgium Je aanvraag â„–139271 Onderwerp terugnemen van leeggoed Testaankoopklacht (CPTBE00565024-96) Beschrijving Mevrouw Robert,Wij hebben uw klacht in verband met de terugname van leeggoed in uw Expresswinkel - Weldadigheidstraat - Leuven goed ontvangen en hebben die onmiddellijk gedeeld met de regionale verantwoordelijke die dit zal opnemen met de winkel.Steeds tot uw dienstIsabelKlantendienstCarrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[XZ8LE6-WD6W]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform