Ik had zowel telefonisch als via mail contact gezocht in verband met deze case, zonder positief gevolg. Bijgevolg omschrijf ik hier de situatie opnieuw, hopende op een resultaat. Ik haalde dinsdag na het werk een pakket op bij een pakketpunt. Nadat de eigenaar het pakket uitscande, overhandigde hij mij het pakket. Al snel merkte ik dat het gewicht van het pakket niet bleek te kloppen met wat ik had besteld. Wat bleek? De doos was gewoon open en leek helemaal niet toegeplakt te zijn! Er zat dus geen inhoud meer in de doos buiten de factuur. Ik maakte onmiddellijk foto's buiten aan het afhaalpunt toen ik het net afhaalde. Bij de specificaties van deze foto's kan je zien dat deze op hetzelfde tijdstip als afhalen zijn gemaakt.Als het bij jullie correct is vertrokken, is de “lijm” vermoedelijk los gekomen tijdens het transport, misschien wel door de hitte of doordat er iets bleef haken. Ik ontvang dus graag de goederen opnieuw, of een terugbetaling. Ik ga niet betalen voor een pakket waarvan ik de inhoud nooit ontving.