Terug

Leeg pakket ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: MediaMarkt

30/11/2020

Beste ik bestelde bij mediamerkt een Iphone op 23/11/2020. Op de website stond vermeld dat ik hem ging ontvangen binnen de1-3 dagen. In het track en trace systeem van Bpost kwam er op 27/11/2020 een melding dat ze hebben proberen leveren. Dit was zeker niet het gevel want er heeft niemand aangebeld. Mijn bel registreert ook alles en er was deze dag geen activiteit aan de voordeur. Hierop bel ik naar mediamarkt en ze vertellen me dat er iets is fout gelopen maar dat het in orde zal komen. Hierop bel ik ook met Bpost en de medewerker verteld me dat postbodes soms de pakje inscannen maar dat ze dit nog gaan leveren. Maandag 30/11/2020 Ontvang ik dan een pakje. Ik heb hier niet voor getekend door de corona. De postbode heeft het pakje gewoon neergezet in de hal. Ik opende het pakje en hier zat geen toestel in. Enkel wat beschermingsfolie en een folder. Ik belde hierop naar mediamakt en ze lieten me een formulier invullen van geen ontvangst. Het onderzoek wordt gestart vertelde ze me. Ik heb ook een contactformulier op de website van mediamarkt ingevuld met foto's van alles. Er zijn dus twee verschillende problemen. 1. Ik had het bij mediamarkt besteld omdat ze zeiden dat het binnen de 3 dagen geleverd zou zijn. 2. Ik heb nog steeds geen Iphone ontvangen alleen een leeg pakket.

Berichten (8)

MediaMarkt

Naar: Y. V.

30/11/2020

Beste mevrouw Van der Waals,Bedankt voor uw melding.Dit werd samen met de nodige documentatie doorgegeven aan de juiste dients.Zij zullen dit onderzoeken bij de post. Van zodra er meer nieuws is, nemen wij opnieuw contact met u op.Alvast onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Complaints TeamMediaMarkt Belgie

Y. V.

Naar: MediaMarkt

30/11/2020

Sorry maar u begrijpt toch zelf dat dit niet voldoet. Ik bestel bij JULLIE een gsm omdat er staat dat hij binnen de 3 dagen aankomt. Ik heb nog steeds niets, de verantwoordelijkheid ligt bij jullie om deze bij mij thuis te bezorgen. Hoe dat jullie dit doen of met welke diensten jullie werken maakt voor mij geen verschil. Ik heb aangeboden om hem zelf af te komen halen maar dat was niet mogelijk. Kan er mij nu iemand definitief zeggen wanneer ik mijn toestel krijg of kan afhalen. Ik denk het niet. Het feit dat ik hier zelf zo veel moeite moet insteken duit toch op een slecht beleid? Jullie verwachten van de klant wel dat het direct betaald wordt maar geven zelf geen gevolg aan jullie beloften. Jullie zijn nu €1160 rijker en ik heb geen product.

MediaMarkt

Naar: Y. V.

11/12/2020

Beste,Wij begrijpen uw frustratie, echter gezien het pakje geleverd werd zonder het toestel, dienen wij een onderzoek te openen bij de post.Uw dossier is momenteel in behandeling bij de post. Van zodra wij meer info ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groeten,Complaints TeamMediaMarkt Belgie

Y. V.

Naar: MediaMarkt

25/12/2020

Dus het onderzoek waar jullie je zo lang hebben achter verstopt is nu uitgevoerd. Het antwoord (zie bijlage) hierop was dat mijn pakket zoals gewoonlijk werd afgeleverd bij me thuis in de hal. Zoals u hierboven kan lezen was dit niet het probleem. Dus ik weet niet hoe incapabel jullie zijn want als er zich nu gewoon iemand bezig houdt met mijn klacht zou het al lang zijn opgelost. Ik heb nog steeds geen iPhone ontvangen. Jullie hebben wel mijn geld al langer dan een maand.

MediaMarkt

Naar: Y. V.

19/01/2021

Beste,Intussen hebben wij de bevestiging gekregen dat uw bestelling werd terugbetaald.Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd.Met vriendelijke groeten,Complaints TeamMediaMarkt Belgie

Y. V.

Naar: MediaMarkt

23/01/2021

Beste, In jullie mail stond dat ik binnen de 14 kalenderjaar mijn geld ging terugkrijgen. Dit was een mail van 05/01/2021. Wanneer kan ik mijn geld verwachten? Ik blijf tegenstrijdige info van jullie ontvangen. In de mail staat dat ik jullie de pv van de politie moet doorsturen terwijl de medewerkers aan de telefoon aangeven dat dit helemaal niet nodig is en dat ze niet begrijpen waarom ik mijn geld niet krijg. Ik heb ook gewoon geen PV omdat ik dit ook navroeg in het eerste gesprek met jullie klantendienst en deze persoon (Maartje) gaf ook aan dat dit helemaal niet nodig was. Snappen jullie zelf dat het hier helemaal fout loopt. Misschien eens kijken naar jullie bedrijfsstructuur om dit op te lossen. Mvg Yanko

MediaMarkt

Naar: Y. V.

15/02/2021

Beste meneer Van der Waals,Heb je een pv laten opstellen zoals gevraagd?Daarmee zal de betrokken dienst de terugbetaling initieren.Vriendelijke groeten,Complaints TeamAlexandraMedia Markt Belgium

Y. V.

Naar: MediaMarkt

22/02/2021

Beste,bij deze de PV waar jullie achter vroegen (na 2 maand).Ik begrijp dan ook jullie antwoord van 19/01 niet waar jullie zeggen dat de terugbetaling werd gedaan. Maar dat zal dan de fout van de klant zijn neem ik aan?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform