Terug

lattenbodem bed

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: T&T DESIGN

06/04/2018

BesteOp 1 maart 2016 hebben wij een lederen bed met ledverlichting in verwerkt. Laten leveren door het bedrijf T&T Design. Wij zelf waren op dat moment niet thuis, maar mijn broer Giovanny Soetemans wel. Ze hebben de dozen met het materiaal van ons bed thuis geleverd en zijn terug vertrokken. Wat bleek toen we ons bed in elkaar hadden gestoken gingen dat de ledverlichting niet werkte naar behoren als we op het groene knopje duwenden kwam er blauw licht en omgekeerd. Daar hebben nu geen probleem over gemaakt (dit is namelijk nog altijd zo). Ongeveer een jaar later begon de miserie... Ik kreeg plots last in mijn rug en zakte helemaal door in bed, een heel eind dacht ik dat het aan mezelf lag, tot we de matras omhoog deden en zagen dat de latten niet meer geboogd maar gestrekt stonden. Wij namen hiervoor contact op met het bedrijf T&T Design. Die latten hebben ze dan komen vernieuwen. Enkele weken later was dit terug zo, mijn vriend kreeg ondertussen ook klachten van zijn rug. Hierdoor hebben we dan zelf ook een medische matras aangekocht. Na dit voorval hebben we terug contact opgenomen met hen, weer hebben ze die latten komen vervangen. Terug na enkele weken hadden we hetzelfde probleem daarom vroegen mijn vriend en ik een waardebon aan doordat we het moe waren telkens congé te moeten nemen om die laten te laten vervangen. Daar kregen we als volgt het antwoord op dat wij de enige waren met dit probleem en dat ons de waardebon geweigerd werd... Hierbij werd ik natuurlijk kwaad aan de telefoon maar heb mij daarvoor achteraf ook geëxcuseerd. Ze stelden voor om toch nog eens de latten te komen vervangen. Toen de meneer van de hersteldienst toekwam vroeg hij zelf of ik al eens gevraagd had om een waardebon doordat hij ook niet veel meer kon doen dan de latten te vervangen. Ik zei dat ik dat inderdaad al gedaan had maar dat ze geen wilden geven doordat ik de enige was met dit probleem. Toen begon ik ook te denken dat mijn garantie bijna verviel, dus ik vroeg hem hoe dit zou lopen na de garantie. Die persoon was zo vriendelijk dat hij zelf eens belde naar daar om te weten hoe dit dan zou gaan. Ze vertelden hem zolang dat dit probleem zich voor deed ze de latten zouden blijven vervangen. Enkele weken later was dit weer van hetzelfde, terugnam ik contact met hen op om deze te komen vermaken, op het moment dat ze kwamen was ik opgenomen in het ziekenhuis en was ik vergeten om dit af te zeggen dus ze stonden voor een gesloten deur. Ik kreeg toen ook telefoon of we nog wilden dat dit vervangen werd maar dat we dan ook €20 moesten betalen doordat ik niet thuis was. Ik vertelde dat ik dit eerst ging overleggen met mijn vriend, in die tussen tyd moest ik nog een paar keer naar verschillende artsen waardoor het even uit mijn hoofd was gegaan om hen terug op te bellen. Zij belden mij dus zelf terug op, maar ik kon niet opnemen, ze hadden iets ingesproken. Als ik hen diezelfde dag niet terug contacteerde gingen ze mijn dossier afsluiten. Een paar uur later belde ik hen op en vertelden ze me, dat ze het dossier ondertussen al hadden afgesloten. Natuurlijk werd ik weer kwaad, ik zei hen dat ze terug een dossier moesten openen en dat we die €20 wel gingen betalen. Opnieuw was het diezelfde persoon dat ons bed kwam vermaken. Hij zei toen het laatste wat ik nu nog kan proberen is een vijs lang beide kanten van iedere lat draaien, wat hij dan ook deed. Hij zelf ging ook voor de tweede keer een dossier opstellen waarin hij melde dat er toch iets anders moest gedaan worden dat hij nu niets meer kon doen. Deze laatste interventie gebeurde op 6/02/2018. Vandaag mocht ik terug contact opnemen met hen voor hetzelfde probleem, nu wisten ze mij doodleuk te vertellen dat mijn garantie verliep op 1/03/2018 en ze dus geen herstellingen meer komen doen, maar dat ze dit wel telkens hebben gedaan binnen de garantietijd. We zijn nu echt ten einde raad... dit bed heeft ons zelf €695 gekost en we hebben niet anders dan miserie gehad en dan spreek ik alleen nog maar over het bed alleen. Mijn kine-kosten lopen nog altijd op. Momenteel slapen we zelfs op een matras op de grond, hierdoor hebben we toch al iets minder pijn in de rug, dit vind ik zeer jammer voor z'n duur bed...

Berichten (1)

T&T DESIGN

Naar: A. C.

10/04/2018

Beste,Wij hebben van deze bedden veel bedden en lattenbodems verkocht en met uitzondering van enkele latten die gebroken waren door de klant hebben we hiervan geen klachten mogen ontvangen.Bij nazicht in het dossier, zie ik dat onze techniekers reeds verscheidene malen zijn langsgekomen om de schade op te nemen en te herstellen.Heden heeft u contact gehad met mijn collega en is er een afspraak gemaakt om de hoofdtechnieker langs te sturen.Wij wachten zijn oordeel verder af.Met vriendelijke groetenMira De LauwTT DesignVitseroelstraat 691740 TernatBelgiumBtw.: be.0478.340.850www.tesign.beTel: 02/613.25.75Fax: 02/613.25.70


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform