Terug

Late levertijd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: KWADRO

23/03/2022

Beste,Wij hebben in Februari 2021 akkoord gegaan met de offerte van kwadro voor het leveren van nieuwe ramen. Uiteindelijk hebben we eind November het eerste voorschotfactuur betaald. We kregen steeds te horen dat het zeker eind Februari klaar zal zijn. We stellen vandaag vast dat deze levering pas begin Mei zal plaatsvinden. Aangezien we een totale renovatie doen en dat alle aannemers moeten wachten op het plaatsen van de ramen, zitten wij in grote problemen. Daarbovenop moeten wij twee maand extra huren omdat ons huis onbewoonbaar is. Wij vragen dus aan Kwadro om vroeger te leveren en indien dat niet mogelijk is, een compensatie van ons huurgeld (835 euro * 2 = 1670 euro).Alvast bedankt

Berichten (3)

KWADRO

Naar: H. D.

28/03/2022

DATA NOT AVAILABLE

H. D.

Naar: KWADRO

30/03/2022

Beste,Bedankt voor het antwoord. Het kantoor in kwestie is die uit Sint Denijs Westrem en jullie contactpersoon is Stijn Volckaert. We hebben ondertussen te horen gekregen dat Stijn onze compensatie niet wenst te betalen wegens redenen die totaal niet overeen komen met de tijdslijn. We schrijven nu via test aankoop hem juridisch aan.Noch wenst hij de via telefoon meegedeelde leverdatum van begin mei niet bevestigen via mail, wat ook verdacht is. Wij vragen enkel 835 per maand vertraging, wat bijna niets is...

H. D.

Naar: KWADRO

07/04/2022

Beste,We hebben samen met stijn een compromis gevonden en er werd ook gepraat over een compensatie. We sluiten deze klacht daarom af.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform