Op 03/11/17 ging wij langs bij Heytens Brugge om lamellen te bestellen voor 3 van onze ramen in huis. Op dat moment was er een actie in de winkel van -10% en we kregen nog een extra tegemoetkoming van de verkoopster van €90. Na opmeting werd ons meegedeeld dat het in de badkamer niet mogelijk was om lamellen te hangen, we zouden voor een andere optie moeten kiezen. We gingen terug naar de winkel en kozen voor een rolgordijn. Toen we de aangepaste offerte kregen was de tegemoetkoming van €90 miraculeus verdwenen (ook al was hij opgesplitst in kleinere bedragen per gordijn en categorie en was er na de opmeting slechts 1 categorie van onze offerte veranderd). De uiteindelijke bestelling werd doorgegeven aan het magazijn op 30/11/17 (geen idee waarom dit al zo lang moest duren...) en het ging 5 weken duren eer ze zouden klaar zijn. Vandaag 09/02/18, 10 weken later, hebben we nog steeds geen lamellen/gordijn hangen. Na gemiddeld 3 maal per week bellen om uitleg en opvolging worden wij aan het lijntje gehouden. Ze beloven te bellen naar het magazijn en ons terug te bellen maar wie je nooit hoort zijn die van Heytens. Als ik dan uiteindelijk zelf terugbel kreeg ik de uitleg dat er een fout was in de productie van een van de lamellen en dat ze opnieuw moesten beginnen. Ze plakken er telkens een nieuwe uiterste datum van levering op die iedere keer weer uitgesteld wordt. Daarop komt nog eens dat ze heel klantonvriendelijk reageren aan de telefoon, ze hebben het druk en als ik iemand ken die kan komen meehelpen in de winkel, dan mag ik ze sturen!. Een financiële compensatie is ook niet mogelijk, integendeel, ze vonden het nodig te vermelden dat ze de gordijnen niet konden afleveren/plaatsen alvorens de volledige factuur betaald werd!