Terug

Late levering en geen goede prijs kwaliteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: Deliveroo

12/05/2019

Beste Deliveroo Dit order (zie onder) kwam maar liefst 35 minuten (!) te laat toe... De enige reden waarom ik dit restaurant koos was de beloofde snelle levertijd... Ook de prijs kwaliteit kon beter. Geen waar voor geld dus. Over het algemeen tevreden over Deliveroo maar dit liet echt te wensen over deze keer. Wat nu? Een week later nog steeds geen antwoord op mijn mail... Danku en vriendelijke groet

Berichten (8)

Deliveroo

Naar: W. C.

12/05/2019

------Deliveroo------Beste Klachtenbox,Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (48126877) .----------------------------------------------Klachtenbox, 12 mei 10:57 BST (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[7OPXZX-37M0]

Deliveroo

Naar: W. C.

12/05/2019

------Deliveroo----------------------------------------------------Margit, 12 mei 17:21 BSTHi Wim, Bedankt voor jouw bericht. Wat vervelend dat je problemen had met jouw bestelling, onze excuses hiervoor!Kun je misschien aangeven wat er mis is gegaan en om welke bestelling het ging? Uiteraard kunnen we dan samen tot een oplossing komen. We horen graag van je!Met vriendelijke groet,Kind regards, Margit van Deliveroo----------------------------------------------Klachtenbox, 12 mei 10:57 BST (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[7OPXZX-37M0]

W. C.

Naar: Deliveroo

12/05/2019

Danku MargitBestel nummer was 195799432.Ik koos het restaurant omwille van de beloofde snelle levering (25') maar men deed er 60' over. Ook de prijs kwaliteit was het lange wachten niet waard...Vriendelijke groet

Deliveroo

Naar: W. C.

12/05/2019

------Deliveroo------Beste Klachtenbox,Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (48153609) .----------------------------------------------Klachtenbox, 12 mei 17:36 BSTWIM CARDOEN (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[WV70L8-LOOZ]

Deliveroo

Naar: W. C.

12/05/2019

------Deliveroo----------------------------------------------------Margit, 12 mei 18:16 BSTHi Wim, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat jouw bestelling langer duurde dan aangegeven!Ik zie dat je bij een restaurant hebt besteld waarvan wij niet de bezorging doen. Dit restaurant maakt gebruikt van ons platform maar levert de bestellingen met hun eigen bezorgers. Hierdoor kan ik de status van jouw bestelling helaas niet inzien, excuus voor het ongemak. Ik raad je daarom aan contact op te nemen met het restaurant, zij helpen jou dan graag verder! Het telefoonnummer waarop je het restaurant kan bereiken is +3216299490. Fijne avond!Met vriendelijke groet,Kind regards, Margit van Deliveroo----------------------------------------------Klachtenbox, 12 mei 17:36 BSTWIM CARDOEN (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[WV70L8-LOOZ]

W. C.

Naar: Deliveroo

12/05/2019

Ik denk dat er een misverstand is. De bestelling werd geleverd een week geleden maar veel te laat en veel te duur voor wat het maar was. Vandaar. Ik contacteerde Deliveroo een week geleden hierover al maar kreeg geen antwoord vandaar via Test Aankoop nu. Ben steeds trouwe klant bij Deliveroo. Bestel heel veel bij jullie. Wat een teleurstelling.

Deliveroo

Naar: W. C.

12/05/2019

------Deliveroo------Beste Klachtenbox,Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (48161675) .----------------------------------------------Klachtenbox, 12 mei 19:11 BSTWIM CARDOEN (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[7OPX7V-GYY0]

Deliveroo

Naar: W. C.

12/05/2019

------Deliveroo----------------------------------------------------Margit, 12 mei 19:15 BSTHi Wim, Bedankt voor je bericht. Nogmaals onze excuses dat deze bestelling te laat geleverd is. Zoals aangegeven is dit een bestelling die geleverd wordt door het restaurant zelf, zij maken gebruik van ons platform, maar hebben zelf bezorgers. Hierdoor kunnen wij niet inzien wat er mis is gegaan met de bestelling. Helaas kunnen wij hierom dan ook geen compensatie aanbieden voor de vertraging. Indien je verdere vragen hebt over jouw bestelling zou ik je aanraden om even het restaurant op te bellen. Fijne avond!Met vriendelijke groet,Kind regards, Margit van Deliveroo----------------------------------------------Klachtenbox, 12 mei 19:11 BSTWIM CARDOEN (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[7OPX7V-GYY0]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform