Terug

Late levering al meer als een week

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/11/2023

Er ging normaal vrijdag de 3de november geleverd worden, maar is er nog steeds niet ontvangen en elke keer als ik hun een mail stuur, krijg ik oftewel leugens terug of ik word niet serieus genomenSorry maar dit vind ik geen service. Ik snap dat er altijd iets mis kan gaan ma sorry geen 5 dagen hé Ik heb bepaalde kansen gemist doordat men bestelling niet is aangekomen

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. M.

08/11/2023

Beste Mhr MouhoutIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Uw pakket is vandaag opnieuw geladen en er is een imperatieve levering aangevraagd bij het bezorgdepotMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform