Terug

Late jaarafrekening Energie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Eneco

19/04/2022

Beste, op 17/2 heeft de meteropnemer zowel de meter voor Gas als voor Electriciteit komen opnemen bij mij thuis. Voor Gas heeft Eneco wel een jaarafrekening gemaakt, maar voor Energie heeft Eneco dit nog niet gedaan. Hiervoor heb ik al diverse malen gebeld. De klantenservice heeft steeds aangegeven dat dit binnen een termijn van 5 dagen in orde zou komen, hetgeen nog altijd niet is gebeurd. Op dit moment kan ik mijn voorschot bedrag niet aanpassen, mijn verbruik niet inschatten en daardoor heb ik schrik aankomend jaar veel te moeten bijbetalen. Zeker gezien de huidige prijscrisis op de energiemarkt kan voor mij zeer nadelige gevolgen hebben. Als Eneco mij een factuur stuurt, moet ik dat binnen 14dagen betalen of anders. Ik ben eigenlijk zeker dat ik over het afgelopen jaar terug zal krijgen, dus ik verdenk Eneco van vertragingstactieken om het geld zo lang mogelijk te houden. Dit kan niet zo moeilijk zijn. Als het voor het gas kan, dan kan dit ook voor de elektriciteit. mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform