Terug

Late aansluiting teller + netsuitbreiding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: FLUVIUS

13/11/2023

Beste,Ik bestelde in mei een netsuitbreiding + verplaatsing van elektriciteitsmeter. De verwerkingsdatum was volgens Fluvius 120 dagen. Het betreft ons werfadres, op basis van deze tijd hebben wij ons huis verkocht om te kunnen verhuizen als het huis op ons werfadres bewoonbaar was (half januari).Ondertussen slaagt Fluvius er niet in om een update te geven. Na meer dan 2 weken dagelijks Fluvius proberen te bereiken, ben ik nog steeds niet op de hoogte gehouden van eventuele planning.Hiernet ben ik gecontacteerd geweest met de verwarrende uitleg dat eraan gewerkt wordt, maar zonder enige concrete plannen. Er werd mij gezegd dat het nog 2 maand kon duren eer de aansluiting geleverd wordt.De reden dat dit van onze kant reeds in mei besteld is:- Zonnepanelen moeten dit jaar gekeurd worden om kans te maken om de premie. Volgens jaar vervalt deze. Hiervoor zijn wij afhankelijk van Fluvius.- Verhuis / verkoop huidig huis. Onze akte verlijdt op 12 januari. Wij moeten dus verhuizen vòòr deze datum. Het huis wordt verwarmd via vloerverwarming, opstarttijd hiervan is 2 weken. Met andere woorden: Van zodra Fluvius de aansluiting levert, duurt het nog 2 weken vooraleer wij effectief kunnen verhuizen. Het is niet mogelijk voor ons om met een 2-jarige peuter in het midden van de winter in een onverwarmd huis zonder elektriciteit te gaan wonen.Indien Fluvius niet tijd kan leveren (aansluiting afgewerkt eind november 2023), gelieve een oplossing te bieden.Met vriendelijke groeten,Jano


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform