Op datum van 19-01-2017, kocht ik bij Brico Tienen, een petroleum laserkachel model Qlima SRE 8040 C van een bedrag van 349 euro.Wanneer ik het apparaat thuis heb getest en in werking heb gebracht, komt er steeds een foutcode E17 op en valt het apparaat onmiddelijk uit! Het toestel kan niet hoger verwarmen dan 12°.Op datum van 21-01-2017 heb ik het apparaat onmiddelijk teruggebracht naar Brico Tienen, en het probleem tot in detail uitgelegd. Het toestel moest worden verstuurd naar de Firma van Qlima zelf, en zou spoedig een feedback krijgen van Brico.Het apparaat is bijna 2 weken weggeweest, en op datum van 1-02-2017, kreeg ik een oproep van Brico Tienen binnen op mijn Gsmnummer, met uitleg dat ik eerst en vooral een bedrag van 23 euro moet betalen voor de transport en nakijken van het apparaat, terwijl er 4 jaar garantie is op het toestel.Blijkbaar moet ik de ruimte van gebruik constant ventileren, met andere woorden, met de ramen open, of de ruimte van gebruik is te Klein voor gebruik, en moet ik nog meer ventileren. Dus als het zeer koud buiten is, begin dan maar eens die kamer op te warmen.Dus het verslag van Brico Tienen was, dat het toestel niet kon worden teruggenomen, omdat de verpakking alreeds is opengedaan, terwijl op de kassabon duidelijk staat,: Terugbetaling : op vertoon van het kasticket, binnen de 30 dagen en in de oorspronkelijke verpakking!Voorstel na overleg via telefoon, dat ze het toestel terug laten afkomen van de firma, dat ik het nadien zelf verkoop, en als tegendienst, willen ze me 50% korting geven op een ander en nieuw toestel naar keuze, dat wel zou werken naar hun bewering in een kleinere ruimte. (???)