Beste, Voor de kinderen hebben we een laptop aangekocht bij de Hyper Carrefour van Zemst op 29/11/2019.De laptop bleek van bij aankoop niet goed te werken : Beeldscherm dat pardoes wegvalt gekleurde verticale strepen op die zonder aanleiding op het scherm verschijnen,laptop slaat opeens vast en dient via een koude start opnieuw opgestart te worden, foutmeldingen bij het opstarten van de laptop, etc..De laptop werd natuurlijk met een Windows besturingssysteem geleverd. Het aard van de problemen wijwen duidelijk op een hardwarematig defect.De laptop werd meerdere keren binnengebracht voor herstelling (in Januari 2020, Maart 2020 en in Juni 2020) steeds voor dezelfde problemen.Na de eerste 'herstelling' vermeldde men op de herstellingsbon dat het probleem verholpen was en dat hiervoor het moederbord vervangen werd.Het probleem heeft echter nooit opgehouden te bestaan en de kinderen hebben nooit deftig gebruik kunnen maken van de laptop aangezien deze constant voor in herstelling was bij Carrefour. Om het geheel nog wat complexer te maken konden we maandenlang geen beroep doen op de multimedia afdeling van Carrefour Door de covid-19 maatregelen - 6 maanden na aankoop was er nog steeds geen oplossing.Na de derde 'herstelling' krijgen we te horen dat we meer dan 100 euro aan 'bestekkosten' moeten betalen indien we de laptop willen recupereren omdat het probleem dan toch 'softwarematig' was en dat dit niet onder de garantie valt.Indien we weigeren te betalen zal de laptop worden vernietigd.De laptop was sinds aankoop meer bij Carrefour zelf dan bij ons.Ik zou hiervoor graag formeel een klacht willen indienen en alle details willen verkrijgen over :1/ de herstellingen die werden uitgevoerd tot nu toe en 2/ wat die bestekkosten juist inhouden en waarom deze kosten niet onder de wettelijke garantie vallen.Met dank.