Terug

Laptop 2 x stuk teruggekregen na reparatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Cool blue

08/09/2020

Beste,Eind juli bracht ik de laptop van mijn zoon binnen in de Coolblue winkel in Zaventem voor reparatie. We kochten deze HP pavilion 15 vorig jaar in september (2 jaar garantie). Het probleem was dat de computer niet meer aanging. De verkoper zei ons dat we de lader (die we bij hadden) niet mee moesten opsturen. Een paar dagen later kregen we de laptop terug gestuurd met de melding dat er geen probleem was, tenzij misschien met de lader die we hadden moeten mee sturen. Het probleem was echter nog steeds aanwezig. Ik heb via de post de laptop opnieuw opgestuurd. De belofte om ons wekelijks op de hoogte te houden werd volgehouden tot 21 augustus, daarna geen nieuws meer. Eind augustus stuurde ik een mail, waar ik een week later nog geen antwoord op kreeg. Na lang wachten en een paar onderbroken telefoontjes, kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn. Hij beloofde mij het backoffice team hier op te zetten. 4 dagen later kregen we de laptop terug, maar nog steeds niet gemaakt! De laptop werkt wel, maar enkel als de lader insteekt. Gisteren nam ik weer telefonisch contact op, deze keer moest ik maar een kwartier wachten voor ik een medewerker aan de lijn kreeg, die me dan weer een kwartier op wacht zette waarna de verbinding plots weer onderbroken werd! De medewerker heeft niet eens de moeite gedaan om me terug te bellen, terwijl ik weet dat ze mij via mijn telefoonnummer identificeren. Conclusie: we zijn nu 1.5 maand en 2 retours verder en zitten nog steeds met een defecte laptop. Bovendien is het extreem moeilijk om iemand van de klantendienst vast te krijgen. Mijn zoon heeft zijn laptop absoluut nodig voor school. Voor de duidelijkheid: de laptop werkt nu wel (door de nieuwe lader die we kregen), maar enkel als de lader insteekt. Hoe kunnen we dit oplossen, zonder dat we weer 1.5 maand moeten wachten, met het risico dat het nog steeds niet gemaakt is?

Berichten (8)

Cool blue

Naar: K. D.

10/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. D.

Naar: Cool blue

10/09/2020

Geachte Pieter van Coolblue,Het enige wat wij willen is dat de laptop gemaakt of als het echt nodig is vervangen wordt, gezien de garantie. Dus als u mij kan garanderen dat we niet opnieuw een nummertje in de rij worden, wil ik de retour opstarten. Kan u mij even vertellen hoe dit (nummertje) vermeden kan worden en hoe jullie dan te werk zullen gaan?Alvast bedankt,Kim Delville.

K. D.

Naar: Cool blue

17/09/2020

Beste Coolblue,Kan u toch even de moeite nemen om te antwoorden op mijn vorige vraag aub? We zijn intussen weer een week verder!Groeten,Kim Delville.

Cool blue

Naar: K. D.

18/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. D.

Naar: Cool blue

20/10/2020

Geachte Coolblue,Intussen zijn we weer een maand verder. We hebben de laptop op 18/09 aangemeld voor de derde keer. Dit is al van juli bezig. Mijn zoon heeft zijn laptop absoluut nodig voor school. Graag een snelle oplossing of nog beter, ons geld terug (niet in de vorm van een aankoopbon). We hadden toch verwacht dat we in dit geval (twee maal niet hersteld teruggekregen) niet opnieuw een nummertje in de rij worden en niet opnieuw de hele wachttijd zouden moeten doorlopen.Mvg, Kim Delville.

Cool blue

Naar: K. D.

21/10/2020

Beste,Ik begrijp zeker dat dit geen ideale situatie is en je snel een oplossing wilt.Ik heb het meteen verder voor je nagekeken en zie dat de hersteldienst de laptop deze ochtend naar je retour heeft gestuurd. Je zou deze in de loop van de week moeten ontvangen. Je mag ons zeker op de hoogte houden van het resultaat, zodat wij eventueel toch naar een alternatieve oplossing kunnen kijken. Natuurlijk hopen we dat het probleem dit keer gewoon opgelost werd.Alvast onze excuses voor de lange aansleep in deze situatie.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On October 20, 2020, 2:38 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

K. D.

Naar: Cool blue

22/10/2020

Beste,Vandaag hebben we dan eindelijk de laptop (na de derde "reparatie"!) ontvangen, maar helaas, het wachtwoord intypen is onmogelijk, aangezien 1 druk op een knop 10 bolletjes genereert. Onmogelijk dus om in te loggen en ook de touchpad werkt niet. Ik heb rechtstreeks contact opgenomen met HP en zij zullen de computer hier thuis ophalen en binnen de 7 (!) werkdagen repareren. Wat een tijdverspilling (bijna 3 maanden, zonder resultaat!) en verloren moeite is jullie reparatiedienst! Ik raad jullie aan hier dringend iets aan te doen, want zo verliezen jullie uiteraard klanten. Wij kopen vanaf nu enkel nog bij de plaatselijke handelaar en zullen dit ook aan onze omgeving aanraden. Uiteraard zijn we boos, maar dat kan jullie waarschijnlijk weinig schelen.Kim Delville.

Cool blue

Naar: K. D.

23/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform