Terug

langere levertijd, bedrijf is moeilijk te bereiken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Elektro Lommelen

17/08/2020

Beste,We bestelden een diepvriestoestel bij elektro Lommelen op 7 augustus. Er stond in de bevestigingsmail dat toestellen gemiddeld binnen de 5 werkdagen bij hen zijn en dat dan de planningsdienst contact zou opnemen. Ook zouden we 2 x per week een update krijgen over onze bestelling, die ontvingen we niet . (Er staat in de bevestigingsmail van betaling 'omwille van een IT probleem', maar ik vind dat een bedrijf die een online webshop heeft dit toch snel zou moeten oplossen.) Tot op heden hebben we nog geen nieuws van deze firma ontvangen, enkel dat ze de betaling ontvangen hebben. Men is niet te bereiken, noch telefonisch (enkel een bandje) en mails blijven onbeantwoord. Ik lees op google reviews dat het soms maanden kan duren vooraleer men de toestellen levert... Graag zou ik weten waar we aan toe zijn, maanden wachten kunnen we niet, want we hebben het toestel nodig. Als het voor hen moeilijk is om aan het toestel te geraken zou ik graag hebben dat dit duidelijk op hun website vermeld staat of moet men de klant onmiddellijk op de hoogte brengen. Ook moet er een mogelijkheid zijn om het geld terug te storten als het toestel niet binnen een redelijke levertermijn geleverd kan worden. Ook lees ik in een bepaalde review dat men mensen verplicht om een positieve review te plaatsen,anders weigeren ze de garantie??? Joeri Weitmann4 reviews?·?5 foto's3 weken geleden-Kheb mijn toestel gekregen, werkt perfect. Maar de communicatie loopt wel heel erg stroef. Enkel bereikbaar via mail en updates komen pas na herhaaldelijk mailen. En dat is jammer. Corona is geen excuus om je klant niet te informeren. Maar uiteraard geef ik electro Lommelen 5 sterren, want als je dat niet doet, gaan ze dreigen en weigeren ze je garantie te geven. Zo'n goeie ervaring, dat ik er nu wel voor een tijdje tegen kan.9Reactie van de eigenaar 3 weken geledenWe hebben nooit een melding gedaan over het aantal sterren, wel over de inhoud van uw review.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: J. S.

17/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform