Terug

Lange wachttijd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: WINSOL

26/02/2024

Beste, ik bestelde midden januari enkele artikelen. Ik kreeg eerst een verkeerde factuur. Na dit aan te passen, kreeg ik hierna de verkeerde bestelling. Na meermaals te bellen en te mailen kreeg ik vaak niet direct een antwoordt. Er is nu al meer dan een maand voorbij en ik heb nog steeds niet de bestelling die ik bestelde. Vandaag kreeg ik telefoon dat ze de bestelling eind deze week komen leveren en de foute artikelen meenemen. Ik vroeg voor ergens tegemoet te komen en een korting te geven maar dit weigeren ze.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform