Beste, ik bestelde en betaalde 1/5/2023 een iPhone via Telenet. De levering zou gebeuren door PostNL. Deze werd echter niet geleverd, en sinds 6/5/2023 is er ook niets meer te traceren van mijn pakket. Ik heb meermaals contact opgenomen met Telenet (telenetshop-telefoon-whatsapp), maar ik wacht nog steeds op de terugbetaling van de €899 die ik reeds betaalde. Ondertussen moest ik ook een andere iPhone kopen, omdat de andere niet meer werkte. Ik krijg al een maand te horen dat mijn dossier nog te verwerken is. De dienst die zich ermee bezighoudt is niet bereikbaar (voor consumenten). Ik heb al meermaals dezelfde gegevens moeten doorgeven voor het aanvullen van mijn dossier. Ik werd in deze maand nog nooit gecontacteerd door Telenet zelf, om mij op de hoogte te houden van de stand van zaken. Normaal betaal ik zo'n bedrag online met mijn MasterCard, maar dit lukte liet (ook hiervoor nam ik contact op met Telenet). Ik betaalde deze dan met mijn maestro.