Beste
Na een wachttijd van 57 minuten krijg ik eindelijk een persoon aan de lijn die me in gebrekkig Nederlands te woord staat. Er wordt meerdere malen naar mijn gegevens gevraagd, die ik dan luid en duidelijk doorgeef. Bij de uitleg wat er nog staat te gebeuren zoekt hij vaak naar zijn woorden.
Bij het vragen naar mijn mail-adres heb ik door dat de gegevens niet goed doorkomen. Ik check tegelijk op mijn computer mijn mail, ik krijg geen mail binnen. Ik meld dit bij de telefonist van Worldline. Letter per letter overlopen we het mail-adres en vinden de fout.
Als hij het gesprek wil afsluiten heb ik nog een vraag, hij zegt me dat hij geen vragen moet beantwoorden, hij is een noodnummer en ik mag hem geen vragen stellen, ik moet me tot mijn bank wenden. Mijn vraag gaat over het lange wachten en de kosten die daarmee gepaard zijn. Ik probeer de vraag toch te formuleren, maar hij zegt dat ik dat bij mijn bank moet bespreken.
Wat heeft mijn bank te maken met de lange wachttijd bij Worldline?
Ik werd op een onbeleefde manier afgewimpeld.
Het volgende referentienummer hoorde bij mijn dossier, Ref1016915.
Het is niet leuk om met fraude geconfronteerd te worden en dan heb je nood aan een hulpvaardige medewerker van Worldline. Die heb ik niet gekregen!
Vriendelijke groeten
Kim (mevrouw en niet meneer)