Terug

Lange wachttijd, onprofessionele hulp

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: Worldline

16/08/2024

Beste Na een wachttijd van 57 minuten krijg ik eindelijk een persoon aan de lijn die me in gebrekkig Nederlands te woord staat. Er wordt meerdere malen naar mijn gegevens gevraagd, die ik dan luid en duidelijk doorgeef. Bij de uitleg wat er nog staat te gebeuren zoekt hij vaak naar zijn woorden. Bij het vragen naar mijn mail-adres heb ik door dat de gegevens niet goed doorkomen. Ik check tegelijk op mijn computer mijn mail, ik krijg geen mail binnen. Ik meld dit bij de telefonist van Worldline. Letter per letter overlopen we het mail-adres en vinden de fout. Als hij het gesprek wil afsluiten heb ik nog een vraag, hij zegt me dat hij geen vragen moet beantwoorden, hij is een noodnummer en ik mag hem geen vragen stellen, ik moet me tot mijn bank wenden. Mijn vraag gaat over het lange wachten en de kosten die daarmee gepaard zijn. Ik probeer de vraag toch te formuleren, maar hij zegt dat ik dat bij mijn bank moet bespreken. Wat heeft mijn bank te maken met de lange wachttijd bij Worldline? Ik werd op een onbeleefde manier afgewimpeld. Het volgende referentienummer hoorde bij mijn dossier, Ref1016915. Het is niet leuk om met fraude geconfronteerd te worden en dan heb je nood aan een hulpvaardige medewerker van Worldline. Die heb ik niet gekregen! Vriendelijke groeten Kim (mevrouw en niet meneer)

Berichten (1)

Worldline

Naar: K. H.

29/08/2024

Beste mevrouw Hermans,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Vooreerst bieden wij onze oprechte verontschuldigingen aan voor de bereikbaarheid van onze klantendienst toen u ons trachtte te contacteren.Wij zijn ons ervan bewust dat piekmomenten zich soms voordoen en verzekeren u dat wij al het nodige ondernemen om deze weg te werken.Wij betreuren de houding van uw gesprekspartner en zullen de persoon hierover aanspreken, daar dit niet strookt met onze standaard kwaliteitsnormen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Sandrine PalmaertsCustomer Contact CenterTel.: +32 (0)2 205.85.85Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiums:mijnkaart.bes:macarte.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform