Terug

lange wachttijd bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: VANDEN BORRE

08/07/2020

beste, ik besteld op 28 mei een iwatch voor vaderdag van mijn man. Levertijd was 2-4 weken dus leek me ideaal om tegen vaderdag te krijgen. Ik was ondertussen ook al een bezoek gebracht in de winkel in Oostende om te kijken of ik deze daar kon kopen, maar de winkelier zei me dat ze dit enkel online verkochten. Ondertussen wacht ik nog altijd op mijn bestelling. Ik heb hen reeds gecontacteerd via FB en mail en de bestelling blijft in afwachting van stock De levertijd op hun website blijft nog altijd 2- 4 weken dus toekomstige kopers zullen ook net iets langer moeten wachten. Ik heb de iwatch gekocht met kortingsbons die we hebben gekregen van het werk. Vandeborre wil kijken voor een annulatie van de bestelling, maar ik krijg dan een waardebon, waar ik eerlijk gezegd niet echt iets mee ben ( het gaat over een bon van +/- € 400 ) en niet echt van plan om na mijn bestelling van nu nog veel bij hen te kopen. Volgens Vandeborre zou deze nu volgende week binnenkomen, maar vorige week kreeg ik hetzelfde nieuws. Ik ben wel bereid om nog een weekje te wachten ,maar ik kan het anders bijna geven voor zijn verjaardag binnenkort ipv voor vaderdag :-)

Berichten (6)

VANDEN BORRE

Naar: G. V.

08/07/2020

Beste klant,Dank je wel voor je bericht. Omwille van de overheidsmaatregelen om verspreiding van het Coronaviruste voorkomen, is het mogelijk dat we niet meteen op je vraag kunnen antwoorden.In je My Vanden Borre-account vind je al heel wat informatie over je bestelling of je herstelling.Onze excuses voor de wachttijd.Fijne dag,Het Vanden Borre-team_________________Bonjour,Merci pour votre message. En raison des mesures prises par le gouvernement pour éviter la propagationdu Coronavirus, il se peut que nous mettions un peu plus de temps à répondre à votre demande.Dans votre compte My Vanden Borre, vous trouverez déjà beaucoup d'informations sur votrecommande ou votre réparation.Toutes nos excuses pour le délai de réponse.Bonne journéeL'équipe Vanden Borre

G. V.

Naar: VANDEN BORRE

08/07/2020

Beste, ik heb reeds mijn ongenoegen geuit via messenger.Via mijn account staat mijn bestelling nu al meer dan een maand als " in afwachting stock "Ik zou graag tegen eind deze week of mijn bestelling zien OF mijn geld terug willen ( en geen waardebon )

VANDEN BORRE

Naar: G. V.

08/07/2020

Beste klant,Dank je wel voor je bericht. Omwille van de overheidsmaatregelen om verspreiding van het Coronaviruste voorkomen, is het mogelijk dat we niet meteen op je vraag kunnen antwoorden.In je My Vanden Borre-account vind je al heel wat informatie over je bestelling of je herstelling.Onze excuses voor de wachttijd.Fijne dag,Het Vanden Borre-team_________________Bonjour,Merci pour votre message. En raison des mesures prises par le gouvernement pour éviter la propagationdu Coronavirus, il se peut que nous mettions un peu plus de temps à répondre à votre demande.Dans votre compte My Vanden Borre, vous trouverez déjà beaucoup d'informations sur votrecommande ou votre réparation.Toutes nos excuses pour le délai de réponse.Bonne journéeL'équipe Vanden Borre

G. V.

Naar: VANDEN BORRE

25/07/2020

Geachte Ik begrijp dat door Corona bepaalde zaken niet meer zijn zoals voorheen . Maar een I watch zou toch geen 8 weken mogen duren .Ondertussen is de levertibd op de website nog altijd niet aangepast en kunnen mogelijke nieuwe kopers dus misleid worden ! Indien jullie deze niet meer voorradig hebben schrap deze dan van de website . Dit is toch wel het minste dat jullie kunnen doen voor de klant Een echt antwoord op bovenstaande vraag heb ik trouwens nooit gekregen !

VANDEN BORRE

Naar: G. V.

26/07/2020

Beste klant,Dank je wel voor je bericht. Omwille van de overheidsmaatregelen om verspreiding van het Coronaviruste voorkomen, is het mogelijk dat we niet meteen op je vraag kunnen antwoorden.In je My Vanden Borre-account vind je al heel wat informatie over je bestelling of je herstelling.Onze excuses voor de wachttijd.Fijne dag,Het Vanden Borre-team_________________Bonjour,Merci pour votre message. En raison des mesures prises par le gouvernement pour éviter la propagationdu Coronavirus, il se peut que nous mettions un peu plus de temps à répondre à votre demande.Dans votre compte My Vanden Borre, vous trouverez déjà beaucoup d'informations sur votrecommande ou votre réparation.Toutes nos excuses pour le délai de réponse.Bonne journéeL'équipe Vanden Borre

VANDEN BORRE

Naar: G. V.

27/07/2020

Beste,We hebben zeker op jouw vorige mail geantwoord.Wij hebben op 8/07 geantwoord naar test-aankoop.Wij gaan het toestel niet van onze website halen, aangezien dit toestel nog bestelbaar is.Het spijt ons dat je zo lang moet wachten.Weet dat je jouw bestelling kan annuleren.Met vriendelijke groeten,ShanaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform