Terug

Lange procedure om centen terug te krijgen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Telenet

19/02/2021

Beste,Op 11 Dec 2020 zette ik mijn contract met Telenet stop na ongeveer 15 jaar trouwe klant (internet, tv, sportkanalen, gsm en vaste lijn). Op 18 Dec 2020 ging ik de modem en digicorder terugbrengen in het Telenetcenter Delange Waregem. Op 9 Jan 2021 kreeg ik de eindafrekening. Ik zou nog 67,91€ terug krijgen van Telenet, maar kreeg slechts 7,91€ gestort. De overige 60€ stond voor vergoeding modem aan restwaarde.Op 19 Jan '21 belde ik een eerste keer voor uitleg. Na wat overleg melde de operator (Benjamin) me dat ze de modem (nog) niet hadden terug gekregen. Mss kwam het wel vanzelf in orde... Op 3 febr' 21 belde ik opnieuw, want ik had nog steeds geen 60€ ontvangen. Daar zag de operator op zijn scherm dat de modem weldegelijk ontvangen is en dat alles oké was ivm die 60€. Toen ik hem duidelijk maakte dat ik de centen nog steeds niet had gezien zocht hij het uit en beloofde me de 60€ terug te storten. Oef, dacht ik...1 week later (10 febr '21), nog steeds geen centen, dus opnieuw gebeld (3de keer al!!!) Ik deed opnieuw mijn verhaal en ze (Evi) moest het opnieuw nakijken en opzoeken. Ze beloofde me een terugbetaling binnen de 7 werkdagen. Op 11 febr kreeg ik idd een mail waarin staat dat ik recht heb op die 60€.Op 19 febr (vandaag) belde ik nogmaals omdat de centen er nog steeds niet waren. Er zou op 17 febr gestort zijn, dus ik zou die nu elk moment moeten ontvangen ????Ik wil deze klacht vooral indienen omdat ikzelf (vele malen) moet vragen/bellen waar mijn centen blijven. Wat als ik dit zelf niet had opgemerkt? Wat als ik niet al die telefoontjes deed? Welke centen houden ze dan nog achter van hun vele (ex) klanten?? Dit zou toch allemaal vanzelf moeten gaan. En als iets niet vanzelf lukt en iemand ervoor belt, zou dit dan toch direct moeten opgelost worden en niet nog een maand moeten duren en 3 telefoontjes!!Ik vind dat ik geduld genoeg heb gehad en Telenet wel eens mag zeggen waarom ik 2 maand moet wachten op MIJN centen!!Hopelijk kan ik hiermee ook andere mensen behoeden om hun centen kwijt te spelen aan zo'n groot bedrijf. MvgCindy Debeerst

Berichten (1)

Telenet

Naar: C. D.

05/03/2021

Klantennummer: 685998043Beste Mevrouw De Beerst, Ik bevestig graag de telefonische toelichting van 24/2/2021 omtrent uw klacht. Ik wens je nog een prettige dag. --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform