Terug

lange levertermijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: Decathlon

21/04/2020

Beste, Op 29 maart bestelde ik 2 artikels via de webshop. Ik verwachtte een langere leveringstermijn wegens de coronacrisis. Ik was niet verbaasd te lezen dat pas 9 april de leveringstermijn was. Nu 21 april staat mijn bestelling nog steeds 'in behandeling'. Terwijl er reeds 2x gemeld is, via de klantendienst, dat mijn bestelling verzonden ging worden. (deze mails heb ik nog).Ik ontving een cadeaubon van 20 euro als verontschuldiging, dankjewel daarvoor, maar mijn zoon zou liever zijn cadeau krijgen. Hij was 10 april jarig. Nu blijkt dat (te lezen op Facebook Belgium), dat andere bestellingen wel snel geleverd worden. Deze werden ook later besteld.Alvast bedankt,Eva Coulon

Berichten (1)

Decathlon

Naar: E. C.

22/04/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform