Terug

lange leveringstermijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: Brico Belgium

15/12/2023

Beste, ik bestelde op 18-11-2023 4 luchters met de belofte dat die de week er op in de winkel in Kortrijk gingen ter beschikking zijn.Na 3 weken moest ik zelf contact nemen om te vragen hoe het zat. Na enkele dagen kreeg ik dan reactie dat ze misschien de woensdag gingen mee zijn met de vrachtwagen. Op vrijdag dan opnieuw zelf moeten contact nemen. Een weinig vriendelijke mevrouw zei als ze niet mee zijn bellen we niet meer. Intussen nog een week verder en niets meer gehoord.We hadden die nodig voor kerstavond. Als ze er woensdag niet zijn annuleer ik de bestelling en vraag mijn voorschot van 40€ terug.MVG Reynaert Peter Na 2

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: P. R.

18/12/2023

Beste Meneer Reynaert,Ik heb contact opgenomen met de Planit winkel van Kortrijk,De luchters zijn binnen gekomen op 13 december, mogen wij u vriendelijk uitnodigen u te wenden tot de winkel.Dank u vriendelijk voor uw begrip en geduld.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Chantal ROBERTKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgie - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform