Terug

lange levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

D. D.

Naar: studieshop

20/09/2024

Beste, wij hebben een bestelling van boeken gedaan op 11/09 zoals de school had aanbevolen dit te doen (door omstandigheden zo laat). Tot op heden niets ontvangen wat heel vervelend is om te kunnen volgen in de klas. De bestelling staat al heel de tijd op status "wordt verwerkt". Gisteren kregen wij bericht dat er 1 of meerdere boeken niet op voorraad zijn. We kunnen niet nakijken over welke boeken het gaat. Contact openen met studieshop is onmogelijk. We zijn al 3 dagen aan het bellen maar niemand neemt op. Geprobeerd via watsapp en messenger zoals aanbevolen dan zenden ze een bericht dat ze niet beschikbaar zijn. Via mail ook getracht om contact op te nemen en daar wordt er ook geen reactie gegeven. Uiteindelijk moet je op voorhand betalen 6 boeken voor 185 euro wat niet mis is en moet je zorgen dat je iedere keer thuis bent want het wordt verzonden via post.nl. Ook al veel stress want pakken raken zoek. Als je kijkt op de facebookpagina zijn er heel wat klachten over deze shop. Kunnen jullie ons helpen aub? met vriendelijke groeten Debby De Bruyn bestelling 4461916

Berichten (1)

studieshop

Naar: D. D.

07/10/2024

Beste, Bedankt voor uw mail. Als eerste onze excuses dat u ons moeilijk kunt bereiken, door de drukte zin de wachttijden langer dan normaal. Ik heb dit eens nagekeken voor u en wij hebben de bestelling en betaling goed ontvangen op 11/09. Daarnaast houden wij ons in de eerste weken van september druk bezig met alle naleveringen aan de leerlingen die op tijd hebben besteld. Het is dus wel volledig normaal dat als wij een bestelling midden september binnenkrijgen, het een weekje kan duren vooraleer wij het kunnen opsturen. Dat is nu eenmaal onze procedure. Ook zie ik in het dossier dat er wel altijd geantwoord is op mails en telefoons, hier hebben wij ook telkens dezelfde uitleg gegeven. Met vriendelijke groeten, Douae Administratief Ondersteuner Waaslandlaan 8A3 bus 1 9160 Lokeren (België) Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 20 september 2024 11:45 Aan: Klantendienst Studieshop klantendienst@studieshop.be Onderwerp: lange levering ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform