Beste,
Bedankt voor uw mail.
Als eerste onze excuses dat u ons moeilijk kunt bereiken, door de drukte zin de wachttijden langer dan normaal.
Ik heb dit eens nagekeken voor u en wij hebben de bestelling en betaling goed ontvangen op 11/09.
Daarnaast houden wij ons in de eerste weken van september druk bezig met alle naleveringen aan de leerlingen die op tijd hebben besteld.
Het is dus wel volledig normaal dat als wij een bestelling midden september binnenkrijgen, het een weekje kan duren vooraleer wij het kunnen opsturen.
Dat is nu eenmaal onze procedure.
Ook zie ik in het dossier dat er wel altijd geantwoord is op mails en telefoons, hier hebben wij ook telkens dezelfde uitleg gegeven.
Met vriendelijke groeten,
Douae
Administratief Ondersteuner
Waaslandlaan 8A3 bus 1 9160 Lokeren (België)
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: vrijdag 20 september 2024 11:45
Aan: Klantendienst Studieshop klantendienst@studieshop.be
Onderwerp: lange levering