Terug

Langdurige technische problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. Y.

Naar: Basic-Fit

16/02/2022

Ondertussen heb ik al meer in de support service van Basic-Fit gezeten dan effectief in de fitness zelf. Reserveren is sinds kort verplicht in de Basic-Fit door de corona regels van dit moment. Reserveringen maken kan je zowel in de Basic-Fit app als op hun website. Ik heb voor de eerste keer contact opgenomen met Basic-Fit op 4 januari omdat mijn Basic-Fit app niet werkt. De code die op mijn kaart stond past niet met het account dat ik heb. Ik kan de app dus helemaal niet gebruiken. Heel jammer maar de reservaties gaan ook via de website. Dan maar de website proberen. Hier kwamen al snel problemen naar boven. Elke keer dat ik me aanmeld moet ik mijn wachtwoord aanpassen. Je leest dat goed, elke keer dat ik wil reserveren moet ik eerst het wachtwoord van mijn account volledig opnieuw instellen. Dit IEDERE keer wanneer ik een reservatie wil doen. Ik heb hiervoor al meer dan 6 keer contact opgenomen met Basic Fit Support. Hier heb ik 2 keer een gesprek gestart om 17u30 om dan tegen 18u00 uit het gesprek gesmeten te worden omdat het gesloten is. Met maar 3 mensen in de wachtrij...Na een paar pogingen was de magische oplossing die aangeboden werd om mijn e-mail account te veranderen naar een andere. Dit omdat er storingen zouden zitten in mijn vorig account (die trouwens al jaren perfect werkte). (Ik werk zelf in IT en dit was de grootste zever die ik ooit heb gehoord).Ik heb dan maar een nieuw e-mail aangemaakt en dit verstuurd naar de support. Nu opnieuw heb ik constant problemen, en die zijn dezelfde als daarvoor. Ik kan NIET inloggen in de app en ik kan NIET inloggen op de website. Elke keer opnieuw moet ik mijn wachtwoord aanpassen. Dat staat dan nog eens helemaal los van het feit dat ik papieren nodig heb van de Basic-Fit voor de verzekering. Ik heb deze papieren 2 keer ter plaatse gevraagd en 2 keer aan de online support. Van alle 4 de pogingen heb ik niets ontvangen. Ongeloofelijk ontevreden over mijn ervaring met de basic-fit. Elke keer dat ik hulp nodig had ben ik helemaal NIET geholpen en werd ik constant doorgestuurd naar een andere persoon. Zoals hierboven vermeld heb ik al meer in de support chat rooms gezeten dan effectief in de fitness zelf.

Berichten (2)

Basic-Fit

Naar: D. Y.

16/02/2022

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08697568 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: D. Y.

17/02/2022

Hi Yoran,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Wij hebben jou een mail gestuurd met een inhoudelijke reactie waarbij ook de inloggegevens voor jouw app en My Basic-Fit worden gemeld. Mochten er hierna nog vragen zijn horen wij graag van je.Met sportieve groet,MennoCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005IOlMJN:refT2410.1


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform