Klantnummer:1.7267484Beste, om een lang verhaal ‘kort’ te maken : Ik ben sinds 14/02/2020 klant bij orange (flybox), er werd mij terplaatste (Orangeshop Veldstraat Gent) gevraagd of ik evt interesse had in een volledige aansluiting bij orange (Tv+internet+telefonie) waarmee ik akkoord ging. Er werd mij meegedeeld dat ik de volgende dag zou worden gebeld om een installatieafspraak vast te leggen. Na 3dagen gewacht te hebben op het nooit ontvangen telefoontje, ontving ik de simkaart voor het mobiele abonnement waardoor ik de indruk had dat alles goedgekeurd was of maw in orde was. Echter besloot ik (gelukkig) wegens eerdere ervaringen om de ontvangen simkaart (mobiel abonnement orange) niet te gebruiken alvorens ze langs zijn geweest om de rest v/h pakket te installeren.Na talloze telefoontjes , beloftes kreeg ik te horen dat ik op mijn adres niet kon aangesloten worden op het orange netwerk ondanks dat ze beweren dat ze ALTIJD kunnen leveren zolang er een coax aansluiting aanwezig is (die er bovendien ook is). Na lang discussiëren en mijn ongenoegen te uiten werdt er besloten dat er mij een creditnota zou worden opgestuurd voor een korting van €65! Zogezegd zo gedaan wachtte ik de nieuwe factuur af (van €95) waarvan ik de creditnota (€65) heb afgetrokken en de overige €30 keurig betaald heb zoals van mij verwacht wordt.Echter werd mijn internetverbinding daags na het verlopen van de factuurdatum afgesloten. Na contact opgenomen te hebben met de klantendienst werd mij medegedeeld dat de creditnota (€65) pas wordt afgetrokken van de volgende factuur wat betekent dat ik toch de volle €95 dien te betalen terwijl ik technisch gezien maar €30 van deze factuur moet betalen.Na wederom lang discussiëren en uit te leggen dat ik mij niet in de financiële positie bevindt om zomaar €65 extra te betalen terwijl dit niet nodig was werd er mij een geste gedaan om mij een uitstel van 22dagen (de tijd dat er nodig was om een nieuwe factuur te ontvangen.) met als bedoeling dat het systeem geruime tijd heeft om alle facturen/creditnota(s) te kunnen verwerken om zo tot de constatie te komen dat ik €0 verschuldigd ben aan Orange.Na deze 22dagen kon ik zien via mijn klantenzone account dat ik €6,94 te goed had dus ging ik er van uit dat alles was opgelost! Echter werdt 22dagen mijn verbinding weer afgesloten waardoor ik weer de klantendienst diende te bellen om voor de duizendste keer mijn verhaal te moeten doen. Bij dit telefoontje wordt mij meegedeeld dat de klantendienstmedewerker ipv van een creditnota een “cod” heeft ingepland wat betekent dat bij elke factuur er een bepaald bedrag in mindering zal gebracht worden op elke factuur tot wanneer ik het bedrag dat ik tegoed heb bereikt heb, terwijl ik reeds een mail van orange had ontvangen dat de CREDITNOTA (dus niet een “cod”) werdt goedgekeurd en verekend zou worden met het openstaande bedrag zoals mij reeds meerdele malen werd meegedeeld door de klantendienst. helaas kwam ik op 3/10/2020 tot de constatering dat ik mijn internet weer eens werd afgesloten waardoor ik genoodzaakt was om ALWEER contact op te nemen met de klantendienst. Na (+/-) 1uur aan de lijn te hebben gezeten, werdt mij doodleuk meegedeeld dat ik nog een openstaande factuur heb van €58 en ik aangezien niet op tijd de facturen betaal ik op een zwarte lijst voor wanbetalers terecht ben gekomen waardoor ik mij niet zomaar bij een andere provider kan registreren. Bij nazicht van de ontvangen facturen en de gemaakte betalingen ben ik tot de constatering gekomen dat ik in totoal €.... aan orange heb overgemaakt terwijl het totaal van de facturen slechts €..... bedraagt wat dus wil zeggen dat ik een tegoed heb van €...Tevens ontving ik ook een factuur van €30 aangezien ik het contract vroegtijdig zou stopgezet hebben terwijl ik dit nooit heb gevraagd! Ondanks al deze nare ervaringen wil ik nog steeds klant blijven bij orange met als reden dat Telenet mij niet kan aansluiten aangezien er in het volledige apartement niemand bij Telenet aangesloten is, ik ook soortgelijke ervaringen heb opgelopen bij proximus en ik echt afhankelijk ben van een provider om internet te hebben thuis. Naar aanleiding van het (onterecht) blokkeren van mijn toegang op internet, zijn zowel ik als mijn vriendin genoodzaakt om onze prepaidkaart te herladen indien wij op internet willen/moeten. Wij hebben sinds Orange onze verbinding heeft afgesloten meerdere keren moeten herladen om überhaupt op internet te kunnen. Ik zou het liefst zoveel mogelijk afstand nemen van bedrijven zoals orange maar aangezien dat ik toch op zn minst nood heb aan een internetverbinding zie ik mij genoodzaakt om klant te blijven! Wat verwacht ik nu van Orange?- Een overzicht van alle facturen en betaalbewijzen van de door mij gemaakte betalingen. - Oprechte excuses ivm het geleden ongemak, de talloze telefoontjes waar werdt beweerd dat ik mijn facturen niet betaal- Compensatie voor de geleden schade : - 1) Geen toegang tot internet gedurende ..... dagen.- 2) Compensatie voor de herlaadkaarten die ik moest aanschaffen om enige toegang te kunnen hebben tot het internet.Ik zou dit probleem het liefst onderling regelen aangezien ik klant wil blijven maar zal indien nodig gerechtelijke stappen ondernemen aangezien ik voor 1000% overtuigd ben dat ik recht in mijn schoenen sta! mvg en hopend op een spoedige oplossing, Boughmari Yahya