Terug

Langdurige leverings- en refundproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Zoli99

07/04/2024

Beste, op 22/12/23 hebben wij een zetel besteld bij zoli99 die geleverd had moeten worden in week 6 van dit jaar. één week voor levering bleek dat de stoffen van onze zetel in brand waren gevlogen, waardoor we moesten wachten tot 11 maart. Van toen t.e.m. nu heb ik wekelijks contact gehad met de klantendienst van Zoli99. Zij hielden ons aan het lijntje, bij elke mail dat ik stuurde kreeg ik het antwoord dat het voor 'volgende week' zal zijn. Ons geduld raakte op, wij zijn toen zelf naar de winkel gestapt die er verder voor gingen kijken. Voorbije woensdag kregen we bericht dat onze bestelde zetel eindelijk die dag ging toekomen, wij hebben speciaal op ons werk 2u recup genomen zodat we zeker thuis gingen zijn. Nog geen uur later kregen we bericht van de verkoopster van Zoli99 te Oostende dat het om een misverstand ging. Ze hadden op dat moment dus nog steeds onze bestelde zetel niet. Daarom stelde ze zelf voor om ons een terugbetaling te geven. Wij zijn daar onmiddellijk mee akkoord gegaan want voor ons is de maat vol. Het vertrouwen in het bedrijf is volledig verloren. Ze beloofde de refund deze week nog uit te voeren. Tot op heden hebben we nog steeds niets van terugbetaling of bericht van uitvoering ontvangen. Daarom zijn we zaterdag terug naar de winkel gegaan, zij probeerde op dat ogenblik zelf nog contact op te nemen met haar baas. Het moment dat ze meermaals belde, negeerde hij haar calls en legde meteen toe.We zijn weer met een gefrustreerd gevoel uit de winkel vertrokken. Ze beloofde ons iets te laten weten zodra ze van meer weten, maar dit duurt nu al zo lang. Het is de voorbije 3 maanden niets anders geweest dan wachten en verbroken beloftes. Daarom hebben wij zelf beslist om op een andere plaatst een nieuwe zetel te bestellen en tevens ook volledig betaald is. Deze week kregen wij een sms van het depot van Zoli99 dat onze zetel 19/4 geleverd zal worden. Wij hebben de winkel hiervan ook verwittigd en hebben op hun advies dit ook nogmaals doorgegeven aan de klantendienst dat dit voor ons niet meer nodig is en wij gewoon ons volledig betaald bedrag van 1198 euro terug eisen op onze rekening. Zij hebben hiervan de nodige gegevens. Wij verwachten dan ook dat uiterlijk deze week het volledige bedrag op onze rekening staat en de geplande levering geannuleerd wordt.Met vriendelijke groeten,Sarah M.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform