Sinds donderdag 23/5 is de vaste internetverbinding buiten dienst door een technisch probleem. Hoewel de FAQ voorziet in een noodoplossing voor dergelijke situaties hebben wij die nog steeds niet kunnen activeren.Op vrijdag was er sprake van 1TB datalimiet te voorzien op mijn telefoon als tussentijdse oplossing. Aangezien we beide een bedrijfstelefoon hebben ging dat uiteindelijk niet.Op zaterdag naar de proximus shop een sim kaart gaan halen. Daarvoor moesten we een bijkomende service activeren van 15 euro voor 8 GB.Dat liet ons toe om tijdelijk via 5G internet te hebben. Echter die 8GB geraakt snel op.Vandaag, 27/5, opniew contact opgenomen met proximus. Daar werd verteld dat het nu helaas niet mogelijk is om een tijdelijke oplossing aan te bieden??In de winkel op zaterdag heeft men ons trouwens nog eens bevestigd dat zo'n tijdelijk oplossing wel mogelijk is, hoewel ze dat niet in de winkel kunnen doen, enkel via de support kanalen.Die support kanalen zijn trouwens hemeltergend. Via telefoon krijg je enkel een AI programma. Daarmee kan je echt geen probleem bespreken. Een medewerker krijg je niet te pakken.De chatbot is niet veel beter. Je krijgt daar wel een medewerker maar klantgerichtheid is totaal zoek.Dus na veel ergernis hebben we na 5 dagen nog steeds geen internet.Groeten,