Beste, op dinsdag 06/09/2022 zaten wij vanaf 14u zonder internetverbinding. Na dit vast te stellen nam mijn man telefonisch contact op met de dienst storingen van Proximus. Ze vertelden aan de telefoon dat er op 07/09/2022 een technieker zou langskomen en boden ons gratis mobiele data aan. Op 06/09/2022 kregen we om 15u58 een sms van Proximus dat het probleem ook op andere plaatsen opduikt en dat de technicus het voor de hele buurt zal aanpakken en dat onze afspraak voor 07/09/2022 geannuleerd is. Op 07/09/2022 om 9u30 kwam een nieuwe sms met de melding dat de storing zal opgelost zijn op 08/09/2022 vanaf 16u30. Vandaag (08/09/2022) om 12u31 kreeg mijn man opnieuw een sms met de melding dat de storing zal opgelost zijn tegen 12/09/2022 vanaf 16u30. Verschillende keren hebben wij de klantendienst van Proximus opgebeld en het enige wat ze voor ons konden of wilden doen was ons 6 euro korting op de factuur geven voor een jaar. Wij zijn heel misnoegd over de aanpak van dit probleem en de communicatie met de diensten van Proximus. Wij voelen ons heel erg in de steek gelaten door Proximus en denken dat wij gewoon aan het lijntje gehouden worden terwijl er niets aan het probleem gedaan wordt. Wij zijn al 40 jaar klant bij Proximus en hebben een abonnement van maandelijks 143 euro!