Op 10/09/16 een compressor van Powerplus gekocht van 279 Euro.Ik merk de doos al geopend is en vraag of dit wel een nieuw toestel is.Dit wordt bevestigd want de dozen zijn slecht ingepakt en zijn regelmatig open.Er wordt me ook verteld dat ik olie moet kopen want die is niet inbegrepen.Thuis haal ik hem uit de doos en begin de handleiding te volgen.Haal de stoppen uit de cilinder. Welke stoppen? Er zitten er geen in!!!Giet olie in het toestel. Er zit al genoeg olie in!!!Ik stel later de vraag aan het personeel in verband met de olie en de stoppen. Hun antwoord is dat er om de zoveel toestellen er één wordt uitgehaald om te testen en ik heb net dat toestel gekregen.Op 24/09/16 is het toestel stuk en ik breng het terug voor herstelling, want geld terug geen of een ander toestel kan niet.Nu bijna een MAAND later is het nog altijd niet terug.Ik heb al verschillende keren gebeld en gaan kijken in de winkel, maar krijg allerlei uitvluchten.Het heeft hier een week gestaan vooraleer de leverancier het is komen halen.Toen ik net belde, was het dat de leverancier gisteren niet geleverd heeft.Dan vraag ik weer om een nieuw toestel of mijn geld terug, maar dit kan nog altijd niet. Ik vind dat ondertussen de redelijke termijn op herstelling al voor bij is.Ondertussen kan ik hier thuis ook al een maand niet verder met mijn werken.En waarschijnlijk heb ik iets gekocht dat al in herstelling is geweest, en nu terug stuk is gegaan. (Open doos - geen stoppen in cilinder - gevuld met olie)