Begin maart bestelden wij bij Winsol Izegem ramen. De eerste poging om de bestelling te leveren en te installeren vond plaats half augustus. We hebben echter blokramen in ons huis, en bij het ene raam was het buitenste kader verkeerd afgemeten, en bij het andere was het gewoon niet meegeleverd. Ook het binnenwerk werd niet volledig afgewerkt omdat er geen tijd meer was “volgens planning”. Daarnaast bleek achteraf dat het rolluik van het raam boven niet naar beneden kon.Nochtans was er twee keer iemand van Winsol ter plaatse geweest voor de opmeting.Een andere ploeg kwam langs om de rest van het binnenkader af te werken (na veel aandringen), maar toen bleek dat het niet doorgegeven was dat we kastjes wilden om de rolluiklinten te verbergen. Van deze ploeg kregen we bovendien te horen dat de rolluikkasten niet goed gemaakt zijn, dat we niet meer aan onze rolluiken zouden kunnen als er iets mee zou schelen. Ze hadden echter niet het nodige materiaal mee om alles opnieuw te doen. We belden dan zelf Winsol op om een afspraak te maken maar werden constant van de ene persoon naar de andere doorverbonden. Na meermaals bellen en mailen konden we uiteindelijk een afspraak maken voor 31 augustus. Er kwam iemand langs (zelfde persoon als van de tweede ploeg) om te zorgen dat het rolluik naar beneden kon, hij heeft alles opgemeten en zei dat hij al het voorbereidend werk al zou doen in het atelier, en dat hij beide binnenkaders opnieuw zou maken, we moesten een nieuwe afspraak hiervoor maken.Op 23 september zou hij hiervoor langskomen in de loop van de namiddag. Om 12u23 kregen we telefoon dat dit niet doorging. Ik had hiervoor verlof genomen!Intussen wachten we op een nieuwe datum voor de binnen- en buitenafwerking van onze ramen.