Terug

Lang wachten op herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

T. D.

Naar: ELECTRO DEPOT

19/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 1 maart 2025 kocht ik een vaatwasser van valberg in uw winkel en betaalde ik er €349,95 voor. Na 1,5 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de vaatwasser begint naar verbrand te ruiken en er kwam rook uit tijdens gebruik en is dus helemaal onbruikbaar. Op 24 april 2025 belde in met de klantendienst om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Ik wacht intussen al 3 weken op een afspraak met de hersteldienst. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Betalingsbewijs Bewijs contact met de herstellingsdienst

Berichten (2)

ELECTRO DEPOT

Naar: T. D.

20/05/2025

Beste, Onze excuses voor het ongemak. U kunt weer contact opnemen met de hotline Valberg op dit nummer: 02.48.20002 We wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Het Electro Depot Klantenserviceteam Op 19 mei 2025 om 20:30:34 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3KM3YN-R3GY6]

ELECTRO DEPOT

Naar: T. D.

20/05/2025

Beste, Onze excuses voor het ongemak. Kunt u alstublieft contact opnemen met de hotline Valberg op dit nummer: 02.48.20002 We wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Het Electro Depot Klantenserviceteam Op 20 mei 2025 om 09:30:44 UTC schreef Ofra contact-nl@contact.electrodepot.be: Beste, Onze excuses voor het ongemak. U kunt weer contact opnemen met de hotline Valberg op dit nummer: 02.48.20002 We wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Het Electro Depot Klantenserviceteam Op 19 mei 2025 om 20:30:34 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3KM3YN-R3GY6] [3KM3YN-R3GY6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform