Geachte mevrouw/heer,
Op 1 maart 2025 kocht ik een vaatwasser van valberg in uw winkel en betaalde ik er €349,95 voor.
Na 1,5 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de vaatwasser begint naar verbrand te ruiken en er kwam rook uit tijdens gebruik en is dus helemaal onbruikbaar.
Op 24 april 2025 belde in met de klantendienst om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Ik wacht intussen al 3 weken op een afspraak met de hersteldienst.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
· Betalingsbewijs
Bewijs contact met de herstellingsdienst