Terug

LAK voorbumper

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Cardoen

06/11/2023

beste, op 05/09/2022 hebben we bij cardoen Zaventem een kia ceed SW besteld, na een een paar maanden zagen we dat er op de voorbumper blaasjes begonnen te komen.dit heb ik per mail meteen gemald en ook dat deze begon af te brokkelen (inmiddels al op een 2de plaats op de bumper) men liet me vertellen dat dit niet onder garantie zou vallen en dat dit een eigenkost zou zijn. Heb hierdoor al de diensten dat cardoen me aanbood stop gezet en een paar maanden later naar een erkende Kia dealer gegaan voor onderhoud, en gevraagd of zij toch ook eens naar de bumper wilden kijken. zij wisten me te vertellen dat de bumper herspoten zou geweest zijn door cardoen maar dat er stofdeeltjes tussen de lak zouden gekomen zijn en dat deze daarom afbrokkelt. ze hebben me dan ook aangeraden om dit niet zomaar voorbij te laten gaan want dit is een duur grapje en het word alleen maar erger met de bumper. ik heb dan meteen terug contact opgenomen met Cardoen maar daar werd ik weer van het kastje naar de muur gestuurd. ze gingen mij terug bellen/ mailen maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen antwoord terug gekregen. Niemand weet zogezegd van iets. inmiddels is mijn garantie wel verlopen en volgens mij hebben ze dit daarom zolang mogelijk willen rekken. is er alsnog iets dat we hieraan kunnen doen? mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform