Beste,In februari 23 bestelden wij een zonnepanelen installatie bij suntronics voor de prijs van 7000 euro. Eind februari 23 betaalden wij een een voorschot van 2100euro met mondelinge belofte dat de installatie in augustus 23 zou geplaatst worden. Op 12/09/23 kregen een mail dat installatie verschoven werd naar eind oktober/begin november en dat er zeker voor zou gezorgd dat we de premie voor het plaatsen van zonnepanelen zouden ontvangen. In november heb ik zelf de firma nogmaals telefonisch gecontacteerd om een datum van plaatsing te verkrijgen en vermeld dat wij de laatste weken van december op reis vertrokken en wij ons werkgerelateerd niet altijd kunnen vrijmaken. Op 20/11 is een plaatsing op 4/12 afgesproken. Op 4/12 is enkel de omvormer geplaatst door slecht weer. Op 11/12 zou de installatie dan afgewerkt worden. Op 11/12 zijn de dakrails en de bekabeling geplaatst maar was er te veel wind voor het plaatsen van de panelen. Op 16/12 zijn wij zoals eerder vermeld vertrokken op reis en was de installatie dus niet afgewerkt in 2023 en loop ik hierdoor mijn nochtans beloofde premie mis. Volgende voorziene datum van plaatsing 19/01. de plaatsing is opnieuw geannuleerd door de weersomstandigheden. Bovendien krijgen wij op 19/01/24 de factuur voor het plaatsen van onze installatie. En op 20/01/24 een herrinering van betaling voor deze factuur. Wanneer wij een vergoeding van de gemiste premie vragen worden wij als de schuldigen aangewezen voor het niet kunnen afwerken van de installatie. Wij zijn namelijk op verlof vertrokken op het einde van december. De firma is trots op zijn 100% tevreden klanten zoals vermeld op de website. Dit is dus niet meer het geval. Wij zijn dus de eerste ontevreden klant van de firma Suntronics.