Terug

Laattijdige / niet-levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

X. K.

Naar: Culligan

18/12/2018

Wij huren bij Culligan een waterfontein omdat ons water niet heel erg drinkbaar is onder andere door teveel aan kalk. Hierdoor bestellen wij ongeveer elke 6 weken 6 nieuwe flessen. Alles ging goed tot april 2018. Toen bestelde ik weer en moest toen bijna 6 weken wachten op levering. Op meerder manieren werd contact gezocht (Facebook, mail, telefoon) Er werd me meermaals levering beloofd die niet doorging (leverdagen veranderd, niet genoeg aan personeel, een andere klant wou plots meer water bij levering dus voor ons was er niet meer in de wagen enz...) en dit te midden van een hittegolf. In oktober werd er opnieuw niet geleverd op de afgesproken dag. De nieuwe leverdag is volgens Culligan maandag sind april. Dus als ik voor het weekend bel om te leveren verwacht ik dan ook maandag geleverd te worden. Helaas moet ik meestal al wachten tot de maandag (+1 week). Wat ik al een lang levertermijn vindt. En al zeker als er dan niet geleverd wordt! Ik heb toen onmiddellijk gebeld en er werd me verzekerd dat er dinsdag geleverd werd. Ik heb toen ook heel duidelijk gemaakt dat ik een babytje in huis heb waarvoor ik dit water gebruik voor de flesjes dus ik het me niet permitteren zonder te vallen. Echter door de lange wachttijd voor levering en de niet-levering wanneer het werd beloofd moest ik alsnog naar de nachtwinkel voor water. 6 weken later en 1 bestelling later begint het verhaaltje opnieuw. Ik bestelde 10 dagen geleden en vandaag werd er weer niet geleverd. De kantoren zouden open zijn tot 17u maar bij contact om 16u55 werd er al niet meer opgenomen. Ik gaf mijn klacht door via de online chat en de enige respons die ik kreeg was dat mijn klacht werd doorgegeven. Ik kreeg geen oplossing (desondanks ik nu dus weer zonder water zit en me dus weer naar de winkel moet begeven terwijl ik eigenlijk mijn dochter zou moeten eten geven en in bed stoppen). Wij hebben als klant telkens onze kant van de afspraken aangehouden echter doet Culligan dit niet. Wij zijn voor hun maar een kleine klant (geen bedrijf) en worden niet terecht behandeld.

Berichten (1)

Culligan

Naar: X. K.

21/12/2018

Goeie middag,Graag had ik willen terugkomen op onderstaande klacht ontvangen via test-aankoop. Ik heb gisteren hiervoor gebeld en werd na enkele minuten doorverwezen naar een andere collega binnen test-aankoop. Daarna heb ik meer dan 8:36 een doorschakelmuziekje moeten aanhoren om uiteindelijk niemand aan de lijn te krijgenWat betreft Xenia KeppensKlant heeft inderdaad een bestelling geplaatst bij Culligan. Onze normale leverdag is op maandag maar door ziekte van de chauffeur (gemeld op maandagmorgen) is de levering uiteindelijk doorgegaan op dinsdag 18/12. Klant heeft inderdaad via chat laten weten dat de levering niet correct is doorgevoerd. Hierop hebben we niet geantwoord gezien op datum van de chat de levering ook al effectief was uitgevoerd.Het lijkt me wel heel verwonderlijk dat: Culligan is reeds 20 jaar actief binnen de waterkoelers. We hebben 16.000 actieve klanten. Sedert het ontslag van een medewerker - die momenteel bij de concurrentie werkt - ontvingen we in 2 weken tijd klachten via uw kanaal. Nog nooit voorheen hebben we een klacht via testaankoop ontvangen. Het lijkt ons dus meer in het spel dat de ex-werknemer jullie kanaal gebruikt om klanten aan te zetten om een klacht in te dienen om zo het contract te kunnen stopzetten bij Culligan en vervolgens aan te sluiten bij zijn firmaIk zou het zeer op prijs stellen, gezien ik gisteren niemand telefonisch kon bereiken, mocht er iemand van Testaankoop me hierover contacteert:U kunt me bereiken op mijn mobiel: 0478/32.94.46


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform