Terug

Laattijdige levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. G.

Naar: SipWell

04/11/2020

Beste, Op 6 oktober liet ik per mail aan uw klantendienst weten dat ik een extra waterlevering wou voor 11 oktober. Daarnaast wenste ik via die weg de frequentie van mijn levering te herzien van drie- naar tweemaandelijkse levering. Op 14 oktober kreeg ik nog altijd geen bericht, ondertussen was er geen water meer beschikbaar. Ik nam telefonisch contact op en de klantendienst liet me weten dat ze mijn mail nog hadden gelezen/behandeld. Per mail bevestigden ze me dezelfde dag dat er morgen (15/10) of overmogen (16/10) water zou geleverd worden. Dat gebeurde niet waardoor ik zelf voor een alternatief zorgde dat uitaard geld kost. De uiteindelijke levering werd 22/10 gedaan. Van de wijziging van mijn contract vernam ik tot op heden, 4 november, niets.

Berichten (1)

SipWell

Naar: N. G.

09/11/2020

Beste,Hartelijk dank voor uw e-mail.Allereerst onze excuses aan Mevrouw Goovaerts.Zou het mogelijk zijn om de klantennummer van mevrouw door te sturen, aub?Zo kan ik nagaan wat er juist is misgelopen.Alvast bedankt.Fijne dag verder gewenst en een goede gezondheid.Met vriendelijke groet,Cordialement,Sincerly,Julie D.Customer Care AgentTel: 052 890 890@: Customercare@sipwell.comOriginal Message:Met vriendelijke groeten/Sincères salutations/Kind regards,[cid:imagec1fc71.JPG@a57cdba7.409ea4bc]Please consider your environmental responsibility: before printing this e-mail, ask yourself if you need a hard copy!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform