Terug

Laattijdige levering, klantendienst antwoord niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: EMMA Matelas

01/09/2023

Beste,Een week geleden stuurde ik onderstaande mail, waarop van jullie kant nog steeds geen antwoord gekomen is.Nog even de situatie schetsen- 10 juli - bestelling aangemaakt ( Bestelnr. 900936543) voor de Emma Diamond Degree Topper 180x200 met verwachte levertijd: 17 Jul 2023 - 24 Jul 2023.- 29 juli - mail naar service met de vraag waar de bestelling blijft.- 31 juli en 1 augustus - antwoord dat de bestelling geleverd zal worden tussen 2023-08-07 en 2023-08-21.- 23 augustus - mail naar service met de vraag waar de bestelling blijft.- 01 september - nog geen enkel antwoord ontvangen van jullie kant, dat is dus nu al 8 weken wachten en nog steeds geen enkel idee wanneer onze bestelling zal toe komen.Bijkomend zullen we waarschijnlijk ook nog een extra dag verlof mogen inplannen om (als de levering er ooit komt) de goederen in ontvangst te nemen (normaal was de levering in ons verlof voorzien).

Berichten (1)

J. D.

Naar: EMMA Matelas

11/09/2023

Wanneer komt hiervoor een oplossing, vorige week heb ik de service dienst eindelijk telefonisch kunnen bereiken, dit was in Nederland. Ze verteleden me dat er nog steeds geen update beschikbaar was. Ze beloofden me tevens meteen na het gesprek een mail te sturen en betreurden de situatie (leek me wel slecht geacteerd). De mail echter, zoals verwacht nooit ontvangen. Nooit eerder gezien of meegemaakt en ik sta duidelijk niet alleen met mijn probleem. Werkelijk schandalige behandeling van klanten. De Staeleb Jurgen, Bestelnr. 900936543.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform