Beste,Op 29/07/2023 hebben wij op de webshop www.emma-matras.be een matras + 2 hoofdkussens besteld.De betaling hebben we ook onmiddellijk in orde gebracht, en in de online bestelstatus staat weldegelijk de vermelding Payment Received.In diezelfde bestelstatus staat echter ook vermeld dat de verwachte levertijd voor de matras tussen 04/08 en 11/08 was en de verwachte levertijd voor de twee hoofdkussens tussen 04/08 en 18/08.We zijn vandaag 07/09 maar er werd nog niets geleverd.Ondertussen al drie pogingen ondernomen om via het online contactformulier een nieuwe juiste leverdatum op te vragen maar hier nog geen enkele reactie op ontvangen.Zonet een poging ondernomen eventjes telefonisch in contact te treden met de klantendienst op het nummer 02/320.15.01 zoals vermeld op de website, waar men eerst toestemming vraagt dat het gesprek zou worden opgenomen, en vervolgens krijg je de keuze tussen Vragen rond een reeds geplaatste bestelling en nog geen bestelling geplaatst en u wenst contact met één van onze slaapadviseurs. Hier uiteraard gekozen voor de eerste optie en dan iets meer dan 20 minuten naar een wachtmuziekje zitten luisteren. Niemand bereikbaar met andere woorden, dus de lijn dan maar afgesloten.Opvallend, bij een nieuwe poging waar ik koos voor de tweede optie om met één van de slaapadviseurs in contact te komen kreeg ik binnen de minuut iemand aan de lijn. Mijn probleem aan die dame kenbaar gemaakt met de vraag mij met de juiste dienst door te schakelen maar dit kan blijkbaar niet. Advies van die dame : vanavond tussen 17u30 en 18u00 nog even opnieuw proberen.En er viel ons nog iets op, online is de bestelstatus in 5 stappen opgebouwd: bestelling geplaatst, betaling ontvangen, bestelling in behandeling, bestelling is onderweg & bezorgd.Laatste keer dat we dit bekeken stond de matras op de derde stap, dus bestelling in behandeling, als we nu kijken is ze plots niet meer in behandeling, dus terug op stap 2 dat de betaling is ontvangen.Dat een levering vertraging oploopt kan gebeuren, maar dat er geen feedback kan gegeven worden op verschillende pogingen om een juiste leveringsdatum door te krijgen stoot ons tegen de borst.Spreekt voor zich dat wij een spoedige levering wensen van de drie bestelde stuks.