info@burgerboutique.be14:42 (3 uur geleden)aan mijDag Ann, Dat is echt wel schandalig dat je geen vergoeding daarvoor krijgt. Alsof het normaal is dat een rider er 40 minuten over doet!! Indien je er een zaak wil van maken, mijn steun heb je alvast. Met vriendelijke groet, Wim Van: Ann Vancoillie [ann.vancoillie@gmail.com]Verzonden: woensdag 3 april 2024 14:14Aan: info@burgerboutique.beOnderwerp: Re: Alles was koud !!!! Beste Wim, ik krijg het geld niet terug. Als dit werkelijk zo is, dan maak ik ren openbaar dossier aan via Test Aankoop juridische dienst ! Op wo 3 apr 2024 14:09 schreef Ann Vancoillie [ann.vancoillie@gmail.com]:Beste Wim, Wij hebben al zeer veel via Uber besteld maar nog nooit bij jullie. Elders hadden we steeds goede ervaringen. Mvg Ann Op wo 3 apr 2024 13:21 schreef [info@burgerboutique.be]:Dag Ann, Dat is perfect. Dat is ook het advies dat Uber mij gegeven heeft. Ze erkennen dat hun rider er effectief heel lang erover gedaan heeft, met als gevolg dat alles koud was. Houd zeker in de gaten dat ze uw geld terug storten. Normaal gebeurt dit vrij snel. Gewoon uit nieuwsgierigheid, had u al eerder bij ons besteld? En was het dan wél warm toegekomen? Met vriendelijke groet, Wim Sanders Van: Ann Vancoillie [ann.vancoillie@gmail.com]Verzonden: woensdag 3 april 2024 13:18Aan: info@burgerboutique.beOnderwerp: Re: Alles was koud !!!! Oké bedankt, ik meldde het ook al via de über app. De frietjes waren ook verbrand : Op wo 3 apr 2024 13:07 schreef [info@burgerboutique.be]:Dag Ann, Ik heb het onmiddellijk nagevraagd bij de mensen die je order hebben klaar gemaakt. De pick-up tijd was 12:13u. De rider was enkele minuten later en is dan vertrokken. Als u schrijft dat de rider pas rond 12:50 bij u is aangekomen, dan is het normaal dat je eten koud was. Vraag is uiteraard, waarom de rider er zo lang over gedaan heeft.Ik ga daarom meteen contact opnemen met Uber eats, want zij kunnen dat perfect nakijken wat er gebeurd is. Ik houd u op de hoogte.Met vriendelijke groet, Wim Sanders Van: Ann Vancoillie [ann.vancoillie@gmail.com]Verzonden: woensdag 3 april 2024 12:56Aan: info@burgerboutique.beOnderwerp: Alles was koud !!!! Beste, heb besteld via über die 5 minuten geleden toekwam !. De volledige maaltijd is koud !!!Graag geld terug !!!! Ann