Gisteren, 31 januari, vond ik in de bus van mijn ouders een betalingsherinnering voor de ledenbijdrage. Die moest , volgens de brief, betaald worden VOOR 31 januari, wat op dat moment dus al niet meer mogelijk was.Bovendien was de brief gedateerd op 6 januari (!). U leest het goed: 6 januari.Het is niet de eerste keer dat een brief WEKENLANG zogezegd is verstuurd voor we hem in de bus krijgen. Dat was ook al zo toen werd aangekondigd dat mijn vaders’ zorgbudget zou worden stopgezet, waardoor ook toen al, WEKEN afgepakt werden van de termijn binnen dewelke hij in beroep kon gaan.Dit alleen al is er OVER.Omdat ik er echter van overtuigd was dat ik de betaling al had uitgevoerd, logde ik in op de bank en zocht de betaling op.Die was al uitgevoerd op 18 januari (!) , twee weken geleden dus ! en OOK tijdig, METEEN immers nadat de vorige uitnodiging tot betaling van de ledenbijdrage OOK al serieus laattijdig was aangekomen. Jullie bezorgen mensen heel wat ONNODIG kopbrekens en opzoekwerk, reclamatie door jullie ontijdige en geantidateerde verzendingen.Je kan dit NIET op BPost blijven steken, hoewel aan hun dienstverlening OOK serieus iets schort.Maar zoveel brieven ALLEMAAL 3 weken onderweg ? Dat kan geen toeval meer zijn, dan zit er een fout in jullie systeem.Doe daar iets aan want jullie maken mensen onnodig ONGERUST en KWAAD en jagen ze op onnodig opzoekwerk.FOEI!