Beste,
Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.
We hebben in september 2024 van Fluvius een aanpassing van de meterstanden ontvangen. Onze facturatie is gebaseerd op de meterstanden die Fluvius ons bezorgt. We hebben de opgemaakte factuur geannuleerd en neiuwe afrekeningen opgemaakt op basis van de aangepaste gegevens. Hieronder een overzicht:
141011961428 - 18/10/2024 - 220,01- euro
141011969434 - 07/11/2024 - 341,54 euro
141011969436 - 07/11/2024 - 1481,35 euro
Je hebt nog een openstaand saldo van 2857,53 euro. Hieronder vind je de betaalgegevens.
Mededeling: +++005/2574/47890+++
Rekeningnummer: € 6,81 BE50 0018 1567 6918
Een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groeten,
Jordi
Eneco Customer Care - klachtenbemiddeling
Heb je nog vragen?
Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.
Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.
Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 5 februari 2025 10:31
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: Laattijdige correctie facturen