Beste,
Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd. We ontvangen momenteel veel vragen en doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Alle correspondentie, mails en brieven worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Bij aanvragen tot stopzetting houden we altijd rekening met de datum waarop de aanvraag werd doorgestuurd.
Na nazicht van uw dossier stellen we het volgende vast:
U schreef zich in op 18 augustus 2025 via de actie “Onek Testaankoop 2 maanden lang voor €2”.
Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden (artikel 3.4 op het online inschrijvingsformulier), is elke begonnen maand verschuldigd. Dit betekent dat de eerste twee maanden van uw proefabonnement augustus en september zijn, en dat u deze proefperiode ontving voor €2.
Vanaf de derde maand, zijnde oktober 2025, geniet u nog 10 maanden lang van het kortingsabonnementstarief, waarbij u maandelijks €11,08 betaalt, geheel conform de voorwaarden van uw inschrijving.
Wat uw opzeg betreft:
Volgens de algemene voorwaarden ((artikel 3.4 op het online inschrijvingsformulier) moet een opzeg minstens 15 werkdagen vóór het einde van de lopende maand worden ingediend. In de praktijk betekent dit dat u het best opzegt in de eerste week van de maand, zodat domiciliëringen tijdig verwerkt kunnen worden.
Wij ontvingen uw aanvraag op zaterdag 27 september 2025 via het contactformulier op onze website. Hierdoor kon de stopzetting niet ingaan op 1 oktober, en werd de eerst mogelijke stopdatum 1 november. Om die reden ontving u nog een betalingsuitnodiging voor de maand oktober. Vanaf november stopt het abonnement automatisch.
U ontving hierover ook een bevestiging per mail van onze abonnementendienst.
De inschrijving, de afhoudingen verbonden aan de inschrijving en de stopzetting van het abonnement stemmen dus volledig overeen met de voorwaarden waarmee u akkoord ging op 18 augustus 2025.
We verzoeken u vriendelijk om de bijdrage voor de maand oktober nog aan ons over te maken. Na ontvangst van deze betaling zal uw dossier volledig worden afgehandeld.
We hopen dat deze toelichting u meer duidelijkheid biedt. Voor verdere vragen kunt u steeds contact opnemen met onze abonnementendienst via:
Telefoon : 025423200
Brief: Hollandstraat 13, 1060 Brussel
Contactpagina op onze website, onder de oranje knop ‘Contacteer ons’
Met vriendelijke groet,
Het team Klachtenbeheer