Terug

Laattijdig opsturen te betalen factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: De Watergroep

14/03/2016

Beste,Wij hebben uw tussentijdse factuur FAK160668514 (klantnummer D010567362) met factuurdatum 18/02/2016 ontvangen. Hierop staat vermeld dat de factuur vóór 09/03/2016 dient betaald te worden anders zullen er bijkomende administratiekosten ten bedrage van € 7,50 aangerekend worden.Het verbaast ons dat bovenvermelde factuur met datum 18/02/16 maar in week 11 in onze bus is beland. Wij waren deze week in verlof waardoor wij pas vandaag hebben kunnen betalen. U begrijpt dat wij niet akkoord kunnen gaan met deze gang van zaken... € 7,50 bijkomende administratiekosten betalen als uzelf de facturen veel te laat naar jullie klanten toesturen.Wij zullen altijd ervoor zorgen dat wij op tijd betalen maar verlangen ook van jullie een correcte administratieve werking. Voor de goede orde vragen wij uw schriftelijke bevestiging dat de administratieve kost van €7,5 niet zal aangerekend worden.Alvast bedankt. Vriendelijke groeten.

Berichten (6)

A. C.

Naar: De Watergroep

30/03/2016

Beste,Wij brengen onze mail van 14 maart l.l. in herinnering waarop wij tot op heden nog geen reactie mochten ontvangen.Alvast bedankt voor uw snelle terugkoppeling.Vriendelijke groeten,Snoeckx-Frizelle

De Watergroep

Naar: A. C.

22/04/2016

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: De Watergroep

28/04/2016

Geachte mevrouw Rambour,Kunnen de toekomstige betalingen via domiciliëring gebeuren? Kunt u dit regelen of wat moeten wij hiervoor doen?Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Snoeckx-Frizelle

De Watergroep

Naar: A. C.

29/04/2016

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: De Watergroep

30/05/2016

Geachte heer, mevrouw,Op 9 mei l.l. hebben wij de ondertekende documenten (aanvraag tot domiciliëring SEPA Europees domiciliëringsmandaat B2C) met jullie bijgevoegde envelop terug gestuurd.Kan u ons bevestigen dat u deze ontvangen heeft en dat wij ervan kunnen uitgaan dat de domiciliëring vanaf heden in orde is?Hartelijk dank voor uw terugkoppeling en met vriendelijke groet,Snoeckx - Frizelle

De Watergroep

Naar: A. C.

10/06/2016

Geachte,De domiciliering werd in ons systeem geactiveerd voor desbetreffende klantrekening.Met vriendelijke groeten,Carine●Call Center West-VlaanderenT 056 23 17 08● F 056 23 17 88● Roggelaan 2, 8500 Kortrijk ●www.dewatergroep.beVind ons opTwitter│Facebook│LinkedInDe informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u de bedoelde ontvanger bent, gelieve dit bericht en/of de bijlagen enkel door te sturen naar bevoegde personen die er weet van moeten hebben.Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van de informatie kennis te nemen, is verboden.Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd tot kennisneming, wordt u verzocht de afzender daarvan op de hoogte te brengen en het bericht te vernietigen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform