Terug

Laatste Herinnering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Klarna

08/01/2024

Beste,Omdat ik het bedrijf Temu niet kende koos ik om van de diensten van Klarna gebruik te maken.Betaling via de website lukte niet. ik heb de betaling van 10,21 op hetzelfde nummer overgemaakt van een eerder geplaatste bestelling. (Dit nummer had ik gekregen omdat de betaling toen ook niet lukte) Na ontvangst van de eerste herinnering de klantendienst verwittigd en doorgegeven op welke rekening ik betaald had. Ik kreeg een e-mail door naar waar ik mijn bewijs moest doorsturen. Heb ik gedaan maar kreeg een melding dat het adres niet bestaat. Ik heb een mail gestuurd naar een legal e-mailadres via de site van Temu. Nu ondertussen een laatste herinnering ontvangen met al 6 euro kosten. Telefoonnummer klantendienst werkt niet meer. Op de site staat dat er problemen zijn om te betalen. Heb daar ook een foto van gemaakt.Actie - bevestiging krijgen dat het bedrag op de rekening staat. Ik kan een bewijs voorleggen. Na afhandeling mag mijn klantennummer geschrapt worden. Ik wil niet in de problemen geraken door een belachelijk bedrag van 10,21


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform