Terug

Laat de klant het maar oplossen!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: SODEXO

22/12/2023

Op 7 december kocht in mijn dienstenchecques aan via het platform, aangeboden door Sodexo, met name KLARNA. Enkele weken later kreeg ik de boodschap dat mijn dienstencheques op waren. Wat raar leek, daar de poetsvrouw 1 keertje was geweest. Bleek de betaling van Klarna naar Sodexo niet te zijn doorgevoerd, mijn geld lag daar dus te wachten. Bij klacht aan Sodexo was de oplossing: 'koop nieuwe aan, binnen de 10 dagen heb je uw geld terug'. De oplossing echter zou moeten zijn: wij bekijken dit en lossen het binnen de 10 dagen op. Als Sodexo kiest met Klarna in zee te gaan, is het hun verantwoordelijkheid als dit fout loopt. Steeds kiezen ze voor oubollige en goedkope oplossingen voor onlinebetalingen. Moeilijk is het niet om met moderne QR codes te werken, zodanig dat dit rechtsreeks geregeld wordt. Mijn idee is het tijd om met een betrouwbare partner in zee te gaan en Sodexo te laten gaan. Als deze problemen zich blijven voordoen, keer ik terug naar papieren betaalmiddelen, wanneer je dient te betalen via een klassieke overschrijving, moet je de klant niet aanmanen tot digitalisatie.

Berichten (2)

SODEXO

Naar: Y. V.

22/12/2023

Beste,Je aanvraag is in behandeling. Weet dat ons commercile team er alles aan doet om u zo snel mogelijk te antwoorden.Indien je aanvraag niet betrekking heeft op onze commercile diensten, gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice op het volgende adres: * client@sodexo.be * 02/547.54.45Je kunt ook onze websiteraadplegen om de contactgegevens van onze verschillende diensten te vinden.Gelieve er rekening mee te houden dat deze mail een automatisch antwoord is. Mogen wij je vragen om er niet op te antwoorden.Fijne dag,De commercile dienst van Pluxee In afwachting van ons antwoord, neem gerust een kijkje op onze website waar je meer informatie en antwoorden vindt die je kunnen helpen!Jouw gegevens zijn in goede handen bij Pluxee en zullen alleen door ons team worden gebruikt om je de beste ondersteuning te bieden. Wil je meer weten, klik hier. Heb je vragen? Wil je toegang tot, wijziging van of verwijdering van je persoonlijke gegevens? Neem dan contact op met privacy.be@pluxeegroup.com.

SODEXO

Naar: Y. V.

28/12/2023

Beste heer Verween,We hebben uw mail over de betaling via Klarna goed ontvangen.We betreuren de ontstane situatie. Het bedrag van 90€ storten we u zo snel mogelijk terug. Tevens werken we continu aan de verbetering van onze betaalmethodes om onaangename situaties te vermijden.U heeft de vrije keuze tussen papieren en elektronische dienstencheques. De wijze waarop u deze dienstencheques betaalt staat hier echter volledig los van. Ook hierbij heeft u de vrije keuze. U kan betalen via een eenvoudige overschrijving of online via het systeem van Klarna. Daarnaast kan u ook afhankelijk van uw bank een bestelling plaatsen via de bankapplicatie.Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen.Met vriendelijke groeten,Sven Van Den MeersscheCustomer AdvisorKlantendienst DienstenchequesSodexo Benefits and Rewards ServicesPleinlaan, 15 – 1050 BrusselBELGIUMTel.: +32 (0)2 401 31 00E-mail: supportvlaanderen@sodexo.beSodexo. World leader in Quality of Life Services – www.sodexo.beJoin the fight against hunger: www.stop-hunger.orgKlacht-Laatdeklanthetmaaroplossen!-(CPTBE01941607-55)12/22/2023 7:50:20 PMoop.beJe hebt een klacht ontvangen vanYOURI VERWEENDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01941607-55.Heb je vragen over ons platform?refToken: 0dab72cb-303b-48e1-bcb6-6728f35a7233Laat de klant het maar oplossen!Naam van de klant YOURI VERWEENKlantreferentie Klantnummer: 190086076369Beschijving van de klacht Op 7 december kocht in mijn dienstenchecques aan via het platform, aangeboden door Sodexo, met name KLARNA. Enkele weken later kreeg ik de boodschap dat mijn dienstencheques op waren. Wat raar leek, daar de poetsvrouw 1 keertje was geweest. Bleek de betaling van Klarna naar Sodexo niet te zijn doorgevoerd, mijn geld lag daar dus te wachten. Bij klacht aan Sodexo was de oplossing: 'koop nieuwe aan, binnen de 10 dagen heb je uw geld terug'. De oplossing echter zou moeten zijn: wij bekijken dit en lossen het binnen de 10 dagen op. Als Sodexo kiest met Klarna in zee te gaan, is het hun verantwoordelijkheid als dit fout loopt. Steeds kiezen ze voor oubollige en goedkope oplossingen voor onlinebetalingen. Moeilijk is het niet om met moderne QR codes te werken, zodanig dat dit rechtsreeks geregeld wordt. Mijn idee is het tijd om met een betrouwbare partner in zee te gaan en Sodexo te laten gaan. Als deze problemen zich blijven voordoen, keer ik terug naar papieren betaalmiddelen, wanneer je dient te betalen via een klassieke overschrijving, moet je de klant niet aanmanen tot digitalisatie.Gewenst resultaatSchadevergoedingBijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Testaankoopref:!00D0Y0ZhUg.!500Of044XBN:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform