Terug

laagsteprijsgarantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. A.

Naar: VANDEN BORRE

02/04/2025

Geachte, daar ik op de site op mijn vandenborre account geen gebruik kan maken vd laagste prijsgarantie ; ik krijg nl de melding dat ik reeds gebruik heb gemaakt van terugbetaling van de diepvries van factuur nr 503450358 , bestel nr 045175622 wat niet het geval is. wel is er een verschil terug gevraagd vd wasmachine maar dat is een ander toestel. ook is er bij de voorwaarden nergens melding gemaakt dat ik niet voor een ander toestel eveneens een terugbetaling vh verschil kan vragen. ik heb reeds meerdere mails gedaan naar refunds@vandenborre.be maar ik krijg geen enkel antwoord op mijn aanvraag. daarom via deze weg opnieuw mijn vraag voor terugbetaling zoals vermeld in julie voorwaarden. het verschil is 48€ graag via terug storting op rek nr dat ik zal doorsturen bij uw antwoord

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: T. A.

04/04/2025

Dominique (Vanden Borre) 4 apr 2025 11:39 CEST Beste, Je kan uiteraard een aanvraag tot terugbetaling indienen voor een ander toestel. Ik laat door onze IT-afdeling onderzoeken waarom je geen aanvraag kon indienen voor de Bosch-diepvriezer. Ik heb voor jou een aanvraag ingevuld voor de diepvriezer en het prijsverschil van 48 € wordt op je rekening terugbetaald (= op hetzelfde rekeningnummer waarom het prijsverschil van 74 € voor de Samsung microgolfoven werd terugbetaald) De referentie voor de terugbetalingsaanvraag voor de diepvriezer = RQ15473722 Met vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 2 apr 2025 13:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X2Z7V0-RJE3G]

T. A.

Naar: VANDEN BORRE

10/04/2025

wanneer kan ik deze terugbetaling verwachten? heb nl nog niets ontvangen

VANDEN BORRE

Naar: T. A.

11/04/2025

Dominique (Vanden Borre) 11 apr 2025 13:50 CEST Beste, Je zal het bedrag van 48 € uiterlijk volgende week op je rekening ontvangen. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 10 apr 2025 18:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5W66MY-XPZNG]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform